En ik maar hopen dat je je nog zou vervelen en even was komen buurten met dat ding....Gniffel, eigenlijk wil je stage 2 tuning.... Afgelopen week voor het eerst in een 4C gereden en vermogen is nou niet direct wat je in dat apparaat mist.

En er waren meer liefhebbers... Vond t een bijzonder ding, maar was het ook meteen eens met de kritiek van mijn testcollegas. De besturing is voor straat wel echt heel zenuwachtig. En een tandje meer uitlaatdemping zou hem ook beter te verdragen maken op iets langere ritten. Het lijkt allemaal lollig zoveel mogelijk vermogen, lawaai en directheid, maar ik zou hem graag net wat gebalanceerder richting straatgebruik zien.
 En er waren meer liefhebbers... Vond t een bijzonder ding, maar was het ook meteen eens met de kritiek van mijn testcollegas. De besturing is voor straat wel echt heel zenuwachtig. En een tandje meer uitlaatdemping zou hem ook beter te verdragen maken op iets langere ritten. Het lijkt allemaal lollig zoveel mogelijk vermogen, lawaai en directheid, maar ik zou hem graag net wat gebalanceerder richting straatgebruik zien.Iedere beleefde mening hoort gerespecteerd, maar dat van de besturing snap ik van geen kanten. Zowel mijn GTV6 zonder servo als mijn 147 met servo en sportophanging waren zenuwachtiger dan de 4C. En daarbij is die laatste geen compacte driedeurs of gran turismo maar een pure sportwagen. Anderzijds is het een auto die overprikkelt en die eigenlijk niet hoort beoordeeld na een korte stint. Naar mijn mening is dat het wat het verschil in tester-meningen toont.Het samenzijn was helaas kort FerryEn er waren meer liefhebbers... Vond t een bijzonder ding, maar was het ook meteen eens met de kritiek van mijn testcollegas. De besturing is voor straat wel echt heel zenuwachtig. En een tandje meer uitlaatdemping zou hem ook beter te verdragen maken op iets langere ritten. Het lijkt allemaal lollig zoveel mogelijk vermogen, lawaai en directheid, maar ik zou hem graag net wat gebalanceerder richting straatgebruik zien.