De Alfetta leunde technisch zwaar op zijn kleinere zus (Giulietta)? Wie was eerst?
Elektronisch Q2-sperdifferentieel?
Leuk artikel wel!

)stonden er 2  156's op het parkeerdek van "the Wall" in Utrecht.
 )stonden er 2  156's op het parkeerdek van "the Wall" in Utrecht.

. Ik wens je heel veel plezier en lees de verhalen waarschijnlijk wel in de AV
. Ik wens je heel veel plezier en lees de verhalen waarschijnlijk wel in de AV  
  Zo weelderig zijn de autotrips ook weer niet. Het Nederlandse gezelschap vliegt woensdagmorgen en dan zijn we op tijd voor de onthulling aan het eind van de middag. Ben heel erg benieuwd en op basis van de spyshots en vooral ook wat Wester bij ons in nummer 14 nu zegt, denk ik dat de kans op eindelijk weer een hele echte Alfa groter is dan in jaren. Maar we gaan t zien. Je kan al het nieuws volgen via onze site autovisie.nl en als je van de Twitter bent ook via @Olof023. Als er tenminste geen twitterverbod wordt uitgevaardigd in Arese.
 Zo weelderig zijn de autotrips ook weer niet. Het Nederlandse gezelschap vliegt woensdagmorgen en dan zijn we op tijd voor de onthulling aan het eind van de middag. Ben heel erg benieuwd en op basis van de spyshots en vooral ook wat Wester bij ons in nummer 14 nu zegt, denk ik dat de kans op eindelijk weer een hele echte Alfa groter is dan in jaren. Maar we gaan t zien. Je kan al het nieuws volgen via onze site autovisie.nl en als je van de Twitter bent ook via @Olof023. Als er tenminste geen twitterverbod wordt uitgevaardigd in Arese.Het moest dan ook over Alfa Romeo gaan he.de 156 komt er in het verhaal, in vergelijking met de Giulia en de 75, wat bekaaid van af

Het moest dan ook over Alfa Romeo gaan he.de 156 komt er in het verhaal, in vergelijking met de Giulia en de 75, wat bekaaid van af

Voor iedereen te volgen via autovisie.nl of telegraaf.nl/autovisie Of mijn Twitteraccount @Olof023  Ga proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van begin tot t eind. En ben daarna heel erg benieuwd naar de reacties op de nieuwkomer.
 Voor iedereen te volgen via autovisie.nl of telegraaf.nl/autovisie Of mijn Twitteraccount @Olof023  Ga proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van begin tot t eind. En ben daarna heel erg benieuwd naar de reacties op de nieuwkomer.