Helemaal gevoeld aan het Lago di Garda dus?Wij zaten er een weekje op camping in desenzano.
Werd iets over 4en wakker dacht dat er iemand aan mijn bed stond te schudden maar niks ik kijk naar buiten denk er staat iemand tegen de caravan aan te duwen.
Ik zeg tegen rob voel jij het ook, ja zegt ie ik denk een aardbeving ik was echt een tikkie bang was gewoon eng het idee dat je bed zo schud een aantal seconden.
Kun je nagaan wat die mensen 150km verder moeten hebben gevoeld .
Wij hebben een mooie week mille gehad maar dit heeft echt een diepe indruk op mij gemaakt te bedenken dat je dinsdag door dat gedeelte naar maranello hebt gereden.
Ik dacht dat het de wind was. (we hadden al vaker rumoerig weer gehad 'nachts) Ben naar het toilet gegaan en daarna zo weer geslapen.
Ook aan het Garda meer dus.
Geen idee verder, totdat ik gister avond thuis de Nederlandse krant onder mijn neus geschoven kreeg.
Het beste slaapmiddel!Ja dat heb je met al die wijntjes hahahaIk dacht dat het de wind was. (we hadden al vaker rumoerig weer gehad 'nachts) Ben naar het toilet gegaan en daarna zo weer geslapen.
Ook aan het Garda meer dus.
Geen idee verder, totdat ik gister avond thuis de Nederlandse krant onder mijn neus geschoven kreeg.