enkel bezwaar. Het is iets wat ons allemaal aangaat en dus prima in het café past.
Politiek heeft wel degelijk met Alfa te maken. Kijk maar eens op je bankafschriften.

Patrick.
Drie maal dacht ik zelfs? Maar goed, het aantal aanpassingen zegt natuurlijk niets over de uiteindelijke inhoud. Van welke punten uit het programma vind je specifiek dat ze niet serieus te nemen zijn?Als lid van de VVD stem ik natuurlijk VVD. Ik vind Rutte sterk, evenals het partijprogramma.
Ik kan best begrijpen dat mensen op Wilders stemmen, wat mijn tegen de borst stoot is het 'one issue' beleid.
De pvda is een lachtertje, mensen die daar nu nog op stemmen neem ik niet serieus. Het partijprogramma is nu al 2x !! aangepast.
Je komt tot een doordacht programma, voortvloeiend uit je visie en partijbeleid. Wanneer je het programma zo kort voor de verkiezingen nog 2 (of 3) keer wijzigd neem ik de partij, het programma en de onderbouwingen niet meer serieus. De term draaikont is niet voor niets met de pvda verbonden.Drie maal dacht ik zelfs? Maar goed, het aantal aanpassingen zegt natuurlijk niets over de uiteindelijke inhoud. Van welke punten uit het programma vind je specifiek dat ze niet serieus te nemen zijn?
Bij een nieuwe baan of pensioen vervalt het wachtgeld. Is alleen bedoeld voor de tussenliggende periode.wachtgeld voor politici afschaffen zou ook een leuke zijn, schandalig wat voor kapitalen (ons geld) daar weggaan, ook al heeft iemand direct een nieuwe (meestal zeker niet slechter betaalde) functie...
Dat is niet geheel juist. Zo ontvangt bijvoorbeeld de burgemeester van Delft naast zijn loon ook nog wachtgeld om zijn inkomen op hetzelfde niveau te brengen als dat hij eerder als raadslid van Den Haag ontving.Bij een nieuwe baan of pensioen vervalt het wachtgeld. Is alleen bedoeld voor de tussenliggende periode.
Ik ook !13 juni zijn't in Belgie ook verkiezingen en als jullie vinden dat ze er in NL een zootje van gemaakt hebben wat dan van Belgie te zeggen![]()
Ik weet het echt niet meer, maar als di (cor)Rup(t)o premier wordt emigreer ik !
Rechts en links zijn termen die nauwelijks nog opgaan voor de hedendaagse politiek. Sowieso bestaat er geen enkele partij meer die je overduidelijk rechts zou kunnen noemen; hoogstens minder links dan de rest.Ik had niet verwacht dat het SCARB forum zo rechts geaard zou zijn.