De tattoo op mijn boven arm is reeds gepost (eerst pagina van t topic). Maar ik heb een nieuwe erbij. (nu een week of 6 ongeveer).
Staat op mijn onderarm 7 bij 7 cm ongeveer. Vind m wel geslaagd!

De tattoo op mijn boven arm is reeds gepost (eerst pagina van t topic). Maar ik heb een nieuwe erbij. (nu een week of 6 ongeveer).
Staat op mijn onderarm 7 bij 7 cm ongeveer. Vind m wel geslaagd!
Want? Ben het toch niet met je eens, Is echt wel mooi gedaan, nette strakke lijnen etc.Dat je dit logo laat zetten , geen probleem.
Maar zoek dan wel een shop waar ze beter werk leveren.
Schaduwen kloppen niet , details
Het is ook een persoonlijke mening, mooi toch! Het onderwerp is in dit geval, niet origineel, niet uniek en al helemaal niet persoonlijk, maar door de artiest wel zo geworden. IK ben blij met de mijne, daar gaat het toch om?Is toch wel een persoonlijke opvatting. Mijn tattoo's mogen echt geen foutjes bevatten, niet één. Is soms onvermijdelijk (moeilijk ontwerp etc.) en ik zal echt nooit zeggen dat een willekeurige tattoo shop prustwerk levert, want iedere shop heeft een werkwijze en bepaald materieel.
Het blijft kunst in mijn ogen, en op het moment van zetten is er een kunstenaar aan het werk. Wil je iets persoonslijk, unieks of origineels? Zorg dan dat het ontwerp persoonlijk, uniek en origineel is. De kunstenaar zou dat ook zo willen.
Gelukkig maar, begon me al zorgen te maken... maar zitten best wel wat foutjes in >> maakt niet uit, in mijzelf ookIk vind jou tatoeage wat dat betreft echt heel gaaf!![]()
Leuk, we zien het wel verschijnen. Beste is om niet te klein te doen op de rug. Krijg je meer "spijt" van, dan een "te" grote tattoo.Ben zelf van plan ooit een ontwerp van mij uit te werken op mijn rug (een ontwerp gerelateerd aan Alfa Romeo).. Ik zal er aan denken om het resultaat hier te plaatsen.
Bedankt!
Vond Jens dat toch wel goedSinds vandaag deze op mn rechter onderarm
Zie Jens zn uitlegWaarom zegt iedereen dat toch steedsSchandalig dat ze hem op de 90 omgedraaid hadden!![]()
Nog EEN KEER. Het steeltje is naar mij gericht...