Helaas heb ik geen betere foto, deze is in het voorbijrijden genomen met mijn GSM (niet hand-held hoor...

Helaas .Kenteken? Voor de database/registerMaandag in Nibbixwoud ??? een grijze Gtv 6 . Zag er op het eerste oog netjes uit.
Moet je wel gaan spotten in de Rivierenbuurt :-)Het is duidelijk dat iedereen binnen zit met dit koude weer....... Nauwelijks spots!
Vandaag rondrijdend in De Pijp in Amsterdam (een beetje verdwaald leek het wel), een zwarte 916
Zaterdagochtend rond negen uur: een donkergroene 164 op de A9 meedraaiend de provinciale op naar Krommenie.
4 man aan boord en lid van 164 club aan plaathouder te zien.
Bestuurder man met staart en bril.
Hij kwam me wel bekend voor maar weet ff niet meer wie het is.
Daar worden ze niet beter van, vooral als de pekelwagen voorbij komt.Net tijdens het lunchen gespot in Delft. Een mooi "wit" Bertje. Is die van iemand van hier?
Nee zeker niet goed dit. Ze begint ook al aardig te roesten bij het portier linksvoor. Misschien niet heel duidelijk te zien op de foto, maar in het echt zit er al een aardig gatDaar worden ze niet beter van, vooral als de pekelwagen voorbij komt.Net tijdens het lunchen gespot in Delft. Een mooi "wit" Bertje. Is die van iemand van hier?
Arme Bert....
deze staat al jaren bij vrienden van ons voor de deur. Zelf de eigenaar nog nooit gesproken, onze vrienden kennen hem geloof ik wel. Wel heel erg zonde, jaren geleden viel het nog mee met de roest maar intussen...
Daar worden ze niet beter van, vooral als de pekelwagen voorbij komt.
Arme Bert....
Nee zeker niet goed dit. Ze begint ook al aardig te roesten bij het portier linksvoor. Misschien niet heel duidelijk te zien op de foto, maar in het echt zit er al een aardig gat
Geen foto...Gisteren bij de Haarlemmerpoort in Amsterdam een hele nette "two tone" (Blauw/grijs) 90 met buitenlands kenteken.