Mijn eerste Alfa, die groene op de voorgrond. Zo ongeveer de enige digitale foto die ik heb... 2 jaar gehad en zelf vakkundig gedemonteerd...
De opvolger, een V6 uit 1991. Mijn eerste technische projekt. Zelf de V6 gereviseerd. Later verkocht en is gebruikt als donor voor een Lancia Stratos Kitcar.
De donor auto voor die hierboven:
Mooi moment in mijn Alfa historie, mindere dag; is de dag dat de V6 werd opgehaald:
De eerste 164 op LPG voor mij, projekt, hield niet op, dus verkocht voor weinig:
Ook zo'n leuk apparaat, gekocht voor € 175,- met 14 maanden APK. Mijn broers en ik hebben ons er prima mee gered voor een half jaartje. Is gebruikt als verhuiswagen en als trekker voor grote zware aanhangers. Met automaat!
Charade 1.3 16v, verkocht aan m'n broer die er vervolgens iemand achterop liet rijden bij 276000 km,,,
Vlaag van verstandsverbijstering, familycar

wel een 2.3 16v:
Ook weer zo'n tussendoortje. Mijn eerste 33 (een 1.5 IE) als tijdelijk toen de V6 onderhanden genomen werd:
Zo kort gehad, dat ik niet eens een gewone foto heb. Alleen van deze TL schade zonder melding:
Nog zo'n verhuiswagen. Wederom zelf vakkundig gedemonteerd:
Hier heb ik er 2 van gehad. 1 als eerste, gekregen auto. Na 13 maand en 40.000 km TL gereden. Deze heeft mijn vrouw TL gereden:
Micra's. Ook 3 van gehad. De mooiste niet op de foto's; een parelmoerwit gespoten versie:
Een plaatje, nog jammer dat ie verkocht moest worden. Via 75junior naar robkg, dus nog wel bij een liefhebber:
Donor voor onze zwarte 146 1.8, nu in bezit van een andere liefhebber die hem weer nieuw leven in gaat blazen:
Weer zo'n vlaag van verstandsverbijstering, een 1.3 GL; wat een dweil van een auto...:
Charade 1.0 3 pitter:
Niet op de foto's:
340 DL, Micra 1.0, Cuore 0.8, Golf 1 1.1, Panda 34, 33 1.7 16v SW, 33 1.5 IE zwart, en nog wel meer...
Greetz,
Alfagek
Bas