Gebruikersavatar
Snooker
Full Member
Full Member
Berichten: 263
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:08
Locatie: Utrecht
Contacteer: ICQ

Gevonden in een oude schuur..

zo jan 28, 2007 14:12

... en dan niet eentje, maar 180!

Gebruikersavatar
GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2393
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Elsloo,Limburg

RE: Gevonden in een oude schuur..

zo jan 28, 2007 14:14

156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

Gebruikersavatar
Snooker
Full Member
Full Member
Berichten: 263
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:08
Locatie: Utrecht
Contacteer: ICQ

Re: RE: Gevonden in een oude schuur..

zo jan 28, 2007 14:16


Gebruikersavatar
GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2393
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Elsloo,Limburg

RE: Gevonden in een oude schuur..

zo jan 28, 2007 14:17

:wink:
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

Gebruikersavatar
arne
Member
Member
Berichten: 246
Lid geworden op: do sep 29, 2005 23:41
Locatie: Goes

RE: Gevonden in een oude schuur..

zo jan 28, 2007 14:38

Toch mooi, staan er ineens 360 oldtimers in 2 indentieke schuren. :lol:

Blijft een prachtvondst. Kun je over blijven praten...
33 16v QV - 1991
Volg de verjongingskuur.

Gebruikersavatar
@PM
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3050
Lid geworden op: vr mar 24, 2006 01:37
Locatie: IRL

RE: Gevonden in een oude schuur..

zo jan 28, 2007 16:00

540 zul je bedoelen :mrgreen:

Maareh, meneer de moddereter, anders gooi je de dubbele topics toch gewoon even op slot?
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Terug naar “Het Forum Café”