SPIDERVELOCE1750

RE: Stormschade , wie???

do jan 18, 2007 17:22

Hier in Gent is het ook verschrikkelijk eng . Reklamepanelen vliegen hier in het rond en Manu is net nog eens een ronde door het huis gaan doen . Wij leven namelijk in een huis van 1750 en hier en daar zijn de dingen niet zo stevig meer . En we hebben ook een golfplatendak dat momenteel kraakt zoals nooit tevoren . :shock:

Nonkel Frank : Wij duimen voor jou :!:

EN veel courage voor iedereen natuurlijk .

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 18, 2007 17:23

Wederom update: wat ik eigenlijk wel verwacht had is gebeurd: de losse balk is eraf gekomen en heeft dus een 5tal platen er afgebroken.Ook is aan de kant waar de stal is het spul aan t loskomen,heb knollemans daarom maar buitengezet. Bijna geraakt trouwens door zo'n stom stuk plaat... :oops:
Wind lijkt nu iets af te nemen (dacht ik zonet ook... :? )
Je bent zo machteloos tegen zoiets: je wilt je spulletje heel houden/niet verder laten kapotwaaien maar om nu ff op een ladder te gaan staan>neuh... :wink:
Nah ga weer maar eens kijken...
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

jaben
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

do jan 18, 2007 17:23

Hier in Leiden staat er een briesje. Misschien net iets meer dan normaal.

Maar was vanmiddag in de loods. Die staat in een landelijk gebied, om het zo maar te noemen. Maar wat ging het daar te keer. Moest af en toe stoppen om even omhoog naar het dak te kijken. Ik dacht dat de boel zo de lucht in zo vliegen. Uiteindelijk niks gebeurd, maar het zweet had z'n weg gevonden!!

Nu maar hopen dat er verder niks is gebeurd.
Alfetta QO TS (project)
www.jorisaben.nl
www.happyheads.nl
Afbeelding

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Stormschade , wie???

do jan 18, 2007 17:25

Wederom update: wat ik eigenlijk wel verwacht had is gebeurd: de losse balk is eraf gekomen en heeft dus een 5tal platen er afgebroken.Ook is aan de kant waar de stal is het spul aan t loskomen,heb knollemans daarom maar buitengezet. Bijna geraakt trouwens door zo'n stom stuk plaat... :oops:
Wind lijkt nu iets af te nemen (dacht ik zonet ook... :? )
Je bent zo machteloos tegen zoiets: je wilt je spulletje heel houden/niet verder laten kapotwaaien maar om nu ff op een ladder te gaan staan>neuh... :wink:
Nah ga weer maar eens kijken...
Grtz,fRank
Potverdorie . Hier op de radio vertelden ze dat het hevigste van de storm rond 17h zou zijn dus hopelijk hebben ze gelijk . [-o<
Laatst gewijzigd door SPIDERVELOCE1750 op do jan 18, 2007 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.

SPRINT1.7QV
Newbie
Newbie

do jan 18, 2007 17:25

Het is hier in Almelo "ZO erg" dat daar dit bij de lokale omroep op hun teletext staat.
Het openbaar verkeer kampt met overlast door winderigheid.
Je zult er maar last van hebben.
Sprint is the One

Lindsay artc-155
Junior Member
Junior Member

do jan 18, 2007 17:51

hier waait het ook heel hevig!!
Schutting ligt ernaast, stoelen"vliegen" over de vijver... van alles valt om, hier liggen ook reclame borden over de wegen heen :X prullebakken over de straat en ga zo maar door :roll:

Roeltje 164

do jan 18, 2007 17:55

Dat binn'n goain grappun.... :roll: vandoag ist nait the best, kest swimm int akkerland...

Anke

do jan 18, 2007 18:03

Dat binn'n goain grappun.... :roll: vandoag ist nait the best, kest swimm int akkerland...
Op de Friese toer vandaag?

Alfarmada

do jan 18, 2007 18:10

Zonet m'n 159 maar verzet, de buren kwamen zeggen dat de pannen er vlak naast aan't vallen waren :shock: :shock:
Gelukkig was het echt vlak naast , voorlopig geen schade.

Philip

jef 75
Guru
Guru

do jan 18, 2007 18:13

hier wat verder in de buurt de nieuwbouw aldi(gedeeltelijk af) omgewaaid op de frituur ernaast :shock:

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 18, 2007 18:15

1 dakpan. Wordt vervolgd.. :?
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Quadri75
Newbie
Newbie

do jan 18, 2007 18:26

Nou na het lezen van dit bericht gingen de rillingen door me heen en dacht ik aan m,n schuur daar in die open weilanden.
Meteen m,n vrouw gevraagd of ze even trek had om mee te rijden ,en even bij de alfa,s te kijken.
Op weg er naar toe valt er een boom 100 m voor ons over de weg :shock: ,omdrijden dus.
Bij de stalling aangekomen zag het er allemaal goed uit ,en plots een gerammel en gekraak , stort de halve schuur in die 20m van de mijne vandaan staat.
Zeer geschrokken naar de boer gelopen die aanliggend woont en de situatie voorgelegd.Samen zijn we er naar toe gelopen en bekeken we de schade ,maar dat was zelfs al heel gevaarlijk.
Losliggende plaat waaide naar beneden en ik kon hem nog maar net ontwijken. Vanavond laat nog maar eens langsgaan en tot die tijd ga ik hier maar wat zitten duimen draaien dat m,n sprintje en m,n 75 zonder schade in de stalling blijven staan . GTV heb ik gelukkig voor de deur staan met de 33sw ervoor en de 75 1.6 er achter. :wink:
in de aanliggende schuur staan een MG en een daf (ik vrees het ergste nadat ik deze schade aan de schuur zag.)

Groeten Quadri75 [-o<

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 18, 2007 18:28

En ons Vughter hok is nou ook niet bepaald een toonbeeld van stevigheid... fingers crossed [-o<
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

wims
Guru
Guru

do jan 18, 2007 18:28

Werk op jachthaven met 400 boten in winterstalling....Need I say more...Liep alweer tv-ploeg hier rond, dus wellicht nog een paar minutes of fame vanavond.... :( En thuis ook pannen van 't dak, maar daar ben ik nog niet...)

grtz, wims
Na regen schijnt de zon te komen. (mwah.nl)

Quadri75
Newbie
Newbie

do jan 18, 2007 18:33

En ons Vughter hok is nou ook niet bepaald een toonbeeld van stevigheid... fingers crossed [-o<
ik zal er straks langsrijden als ik naar haren ga.

Terug naar “Het Forum Café”