Ik zat eens even te kijken. Er zijn 549 geregistreerde forummers die nog nooit een enkel berichtje op het forum hebben geplaatst.
Hallo, wakker worden, zijn jullie er nog!
Het zou die mensen natuurlijk wel sieren als ze even zouden melden dat ze een account gemaakt hebben die ze niet gebruiken, dan kan ik 'm verwijderen om zo een wat reëler beeld te krijgen van het aantal leden.....Dr zijn er een aantal die direct een andere naam hebben gekozen en wel freq. posten...
Inactief > 12 maanden = verwijderenHet zou die mensen natuurlijk wel sieren als ze even zouden melden dat ze een account gemaakt hebben die ze niet gebruiken, dan kan ik 'm verwijderen om zo een wat reëler beeld te krijgen van het aantal leden.....Dr zijn er een aantal die direct een andere naam hebben gekozen en wel freq. posten...
Greetz,
Jorix
Tsja, verklaar inactief. Er zijn zat mensen die zich alleen registreren om te lezen en zodat ze makkelijk kunnen zien wat ze nog moeten lezen...Inactief > 12 maanden = verwijderen
Komen hier nooit meer, melden dat dus ook nooit.
Gelijk heb jeHet zou die mensen natuurlijk wel sieren als ze even zouden melden dat ze een account gemaakt hebben die ze niet gebruiken, dan kan ik 'm verwijderen om zo een wat reëler beeld te krijgen van het aantal leden.....Dr zijn er een aantal die direct een andere naam hebben gekozen en wel freq. posten...
Greetz,
Jorix
En danook diegene verwijderen die zich alleen hebben aangemeldt opdat de gelezen postings en niet gelezen postings duidelijk iswaarom niet bv. alles met 0 postings ouder dan x aantal maanden gewoon verwijderen ?
Heb het ff gecontroleerd, account van webby1972 mag weg.Het zou die mensen natuurlijk wel sieren als ze even zouden melden dat ze een account gemaakt hebben die ze niet gebruiken, dan kan ik 'm verwijderen om zo een wat reëler beeld te krijgen van het aantal leden.....Dr zijn er een aantal die direct een andere naam hebben gekozen en wel freq. posten...
Greetz,
Jorix
Erwin nog 1 berichtje plaatsen en je bent geen Newbe meer![schaammode on]
wachtwoord dus hetzelfde als wat ik nu gebruik
[/schaammode off]
Erwin nog 1 berichtje plaatsen en je bent geen Newbe meer![schaammode on]
wachtwoord dus hetzelfde als wat ik nu gebruik
[/schaammode off]
inactief - niet ingelogd sinds 1-1-2005 Wordt dat bijgehouden?Tsja, verklaar inactief. Er zijn zat mensen die zich alleen registreren om te lezen en zodat ze makkelijk kunnen zien wat ze nog moeten lezen...Inactief > 12 maanden = verwijderen
Komen hier nooit meer, melden dat dus ook nooit.
Inloggen wordt volgens mij nog niet gelogd, misschien moet ik dat maar even doen.