Keb van een collega van m'n vader een pak oude Alfa folders gekregen, bijna alle modellen van ca. '70 tot '85. Hier kom ik de kerstdagen wel mee door.
D'r zit ook nog een grammofoonplaat met Alfa-geluiden bij. Nu alleen nog een platenspeler regelen...
Oja, de Alfetta folders op de onderste foto heb ik dubbel, dus als ik daar nog iemand blij mee kan maken dan hoor ik het wel
SOME GUYS HAVE ALL THE LUCK!!!! Wel gaaf trouwens, om een ouwe elpee te hebben met geluiden. Omzetten naar digitaal en beschikbaar stellen voor ons pechvogels
Hij wist zeker wel dat dit best een bijzondere collectie is, maar hij is gewoon een man met het Alfa-hart op de goede plaats, die het blijkbaar niet nodig vindt om alles altijd in geld uit te drukken. Hij is inmiddels niet zo fanatiek meer met z'n Alfa hobby en hij vond het gewoon leuk om er een andere Alfist blij mee te maken. En dat is 'm gelukt!
Ik zal hier in Delft 's rondvragen of ik toevallig nog iemand ken met een platenspeler om er MP3-tjes van te kunnen maken. Mocht dit niet lukken, dan is een retourtje Leidschendam wellicht een optie.
super! Leuk toch dat er mensen zijn die niet overal geld voor moeten hebben, belangrijker is het dat het in goede handen komt!
Die bovenste Alfetta Folders heb ik volgens mij nog niet. Moet ik eens nakijken. Misschien kunnen we iets ruilen, heb ook wel wat dubbel.
En wat die plaat betreft: Dinky Boy heeft in 2002 cd'tjes daarvan uitgedeeld op de forummeeting!
Duss.........
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!