Zo te zien met een look-a-like Gta voorbumper

Zie verder deze hier
Da's ook weer waar...Vroeger pontente alfa's waren toch ook vaak met zwart gesierd
NouDe kleur zwart voor de GTV8 heeft nog een ander belangrijk voordeel en reden waarom nokkenasdeksels zwart worden gespoten etc.
Je bedoelt het sneller afgeven van (overtollige) warmte?De kleur zwart voor de GTV8 heeft nog een ander belangrijk voordeel en reden waarom nokkenasdeksels zwart worden gespoten etc.
Met een zwarte motorkap zal dat moeilijk lukken.Je bedoelt het sneller afgeven van (overtollige) warmte?De kleur zwart voor de GTV8 heeft nog een ander belangrijk voordeel en reden waarom nokkenasdeksels zwart worden gespoten etc.
Je bedoelt het sneller afgeven van (overtollige) warmte?De kleur zwart voor de GTV8 heeft nog een ander belangrijk voordeel en reden waarom nokkenasdeksels zwart worden gespoten etc.
De meeste reflectie in de voorruit komt idd niet van de motorkap maar wel van het dashbord.Motorkappen werden vroeger zwart gespoten omdat het sportiefwas en om reflectie in de voorruit tegen te gaan. Of dat nu zoveel uitmaakt betwijfel ik, maar goed.
Mijn Alfasud heeft dat ook. Racy en origineel.Mijn vroegere 128 Rally had ook een zwarte achterkant. Lekker racy..