Heb "ja hoor natuurlijk" gestemd.
Ik had dit al eens eerder op het forum gemeld en prompt wilden mensen graag hun vriendin ruilen met de mijne
MOOI NIET!!!!
Even serieus, ik had eerst een paar grote delen stiekum gedaan (onderblok enzo). Later ook nog carterpandeksel en distributiedeksel. Toen ik die eruit haalde stonk het nogal een beetje. De onderdelen weer netjes zoals het hoort op de eettafel gelegd. Bij de volgende vaat extra veel wasmiddel erbij gestopt en 's nachts lekker het servies laten wassen. Helaas rook het de volgende dag nog niet helemaal fris en heb ik het 's morgens nog een keertje aangezet. De onderdelen van de tafel had ik even meegenomen om te poetsen enzo., maar toen bleek dat mijn vriendin ondertussen thuisgeweest was en zag de vaatwasser weer aan was en ze mistte dus de onderdelen. 1 + 1 = 2 dacht zij toen -> de onderdelen in de vaatwasser.
's Avonds vroeg ze (nou ja ZEI ze dus): je stopt motordelen in de vaatwasser!? Ik kan niet liegen tegen haar dus ik gaf maar gewoon toe. "Oh", zei ze
Daarna even de foto's laten zien van het onderblok (wat ik er dus met wat geweld in moest krijgen), waarbij ze wel even wilde weten of daarbij niets beschadigd was geraakt.
Nu weet ze het dus en ze heeft nooit gemopperd, dus ik ga ervan uit dat het nu legaal is!!
Roel