Zo heb er weer een mooie Alfa bij voor de winter (Giulietta staat in de winter slaap haha).
Het is een 33 1.7 16v QV uit 1992.
Heb hem net opgehaald en hij valt me niks tegen.
Hij is best vlot, had ik niet verwacht hield gewoon de 156 1.8 bij
En zo staat de Giulietta er bij (gaat nog wel naar binnen)
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop strakke 33 wagen
Maar uh , volgens mij is een 33 1.7 16V QV een stuk sneller dan een 156 1.8 , zeker in de acceleratie
Dus m isschien dat een grote onderhoudsbeurt wonderen doet
@edit: Revado was me al voor en zegt dus pcies hetzelfde als het om snelheid gaat , ik heb zelf een gewone 33 1.7 IE 8v gehad en die was ook een stuk vlotter van 0 tot 100 dan mijn 164 2.0 TS Super
Laatst gewijzigd door Marley164 op zo dec 11, 2005 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Na: 2 x Alfa 33 , 1 x Alfa 75 , 1 x Alfa 155 , 1 x Alfetta QO , 1 x Alfa 156 en 18 x een Alfa 164...
Nu: Even Alfa loos...
Is hij ook.
Maar had hem niet tot het uiterste gedreven omdat hij nog niete helemaal warm was.
Maar dit ding begint echt bij 4000 toeren gigantisch te trekken is dat normaal?
Ik ben ook maar een 2.0 NORD gewend he haha
strakke bak! Zo een heb ik er ook! alleen heb ik een chromen/zilveren rand om het hart en ander velgen (P4's).
Ze zijn idd erg snel (en ze is sneller dan menige wagen bij het stoplicht )
En dat trekken; bedoel je dat de wagen naar een kant gaat trekken? of bedoel je dat hij dan gewoon lekker doortrekt?
Die 16V's hebben idd best veel toeren nodig om snel te zijn. Onder de 3000 schelen ze volgens mij niet zoveel met 8V's maar boven de 4000 wordt het leuk!
Ennuh is de kop al gemaakt, of is het lek niet zo erg, en kun je er gewoon mee rijden?
Ik heb geen lekke kop kunnen ontdekken en hij rijd prima zo.
Het is verder een mooie 33 met hier en daar wel een plekje...
Maarja technisch is die volgens mij helemaal in orde.
En inderdaad bij 4000 toeren begint het feest pas echt.
Had net een Volvo V70 ernaast staan, weet nie of die ze best dee maar ik bleef hem voor
Haha.
En het was de bedoeling om er alleen in de winter mee te rijden en hem dan weer weg te doen.
Want ik ben net 18 en 2 auto's is dan nogal wat he
Maar als ik dit allemaal zo hoor