Pagina 1 van 3
BPM regels.........
Geplaatst: vr dec 02, 2005 08:58
door Giulia555
Wie weet of die voor het jaar 2006 gaan veranderen en zo ja wat? Dit in verband met eventuele aankoop van:

RE: BPM regels.........
Geplaatst: vr dec 02, 2005 11:00
door kai
Dat weet nog niemand zeker.... er zijn plannen maar dat zal niet in begin 2007 zijn denk ik.
Weet je zeker dat zon 832 iets voor je is?
Het is gewoon een louche Thema hoor. Met allemaal extra dure onderdelen.
RE: BPM regels.........
Geplaatst: vr dec 02, 2005 11:31
door bert
Een 164 Q4 lijkt mij de veel betere en de meer interessante optie of een Porsche 944.
RE: BPM regels.........
Geplaatst: vr dec 02, 2005 11:32
door kai
Nee geen 944 zeg. Als je Italiaans gewend bent is zon ding echt wat saai, en niet echt rap.
(Spreek uit ervaring)
Is de 2.24 niet genoeg ?
Ik ruil zo mn Alfa met je !
RE: BPM regels.........
Geplaatst: vr dec 02, 2005 11:36
door GTV
944

RE: BPM regels.........
Geplaatst: vr dec 02, 2005 11:39
door kroehlur
Wat zeg je nou Kai?
Is zo'n 8.32 een suffe fiets?

RE: BPM regels.........
Geplaatst: vr dec 02, 2005 11:42
door kai
Nee een 944 is suf.
Een Thema vind ik wel geinig (heb ik ooit ook gehad, net als zon 944) maar vergeleken met een Maserati, nou nee !
RE: BPM regels.........
Geplaatst: vr dec 02, 2005 11:45
door Pietro Originale
In de VS is iemand een blok uit een 8.32 in een 164 aan het inbouwen. Ideetje?

Re: RE: BPM regels.........
Geplaatst: vr dec 02, 2005 11:46
door ronald
Dat weet nog niemand zeker.... er zijn plannen maar dat zal niet in begin 2007 zijn denk ik.
Weet je zeker dat zon 832 iets voor je is?
Het is gewoon een louche Thema hoor. Met allemaal extra dure onderdelen.
Maar inderdaad, los van het geluid van de V8 is het redelijk het zelfde. Ze zijn er in 92 mee gestopt omdat de turbo toen veel sneller was en beter stuurde dan de 8.32 met die klop metaal voorin. Het rijdt natuurlijk formidabel maar dat doet een 3.0 V6 LX ook. Een LX is dus een "gewone" turbo of V6, maar dan in 8.32 trim. Die heb je voor een fractie voor het geld wat je voor een V8 kwijt bent. Persoonlijk denk ik dat het onderhoud wel mee valt, het word pas vervelend als er echt iets kapot gaat. Stel dat bij een V6 de riem breekt dan ga je op de hoek van de straat nieuwe kleppen en spullen halen voor relatief erg weinig. Ga eens op zoek voor een V8?
Aan de andere kant: een hoekige 4deurs sedan met Ferrari V8 motor....

Niet nadenken maar gewoon doen!

Re: RE: BPM regels.........
Geplaatst: vr dec 02, 2005 11:48
door ronald
In de VS is iemand een blok uit een 8.32 in een 164 aan het inbouwen. Ideetje?

Dat stelde ik laatst al voor! Hb je een link naar een site ofzo?
Re: RE: BPM regels.........
Geplaatst: vr dec 02, 2005 11:50
door KAS
Aan de andere kant: een hoekige 4deurs sedan met Ferrari V8 motor....

Niet nadenken maar gewoon doen!

En zo is dat. Als iemand dat nu graag wil? Voordat we weer een eindeloze discussie krijgen. Een Skoda topic is al meer dan genoeg.
P.s. Ik vind het ook mooi hoor.

Re: RE: BPM regels.........
Geplaatst: vr dec 02, 2005 11:55
door diele
In de VS is iemand een blok uit een 8.32 in een 164 aan het inbouwen. Ideetje?

is leuk,maar volgens mij kun je het voor de pk-winst wel laten

Re: RE: BPM regels.........
Geplaatst: vr dec 02, 2005 11:58
door ronald
In de VS is iemand een blok uit een 8.32 in een 164 aan het inbouwen. Ideetje?

is leuk,maar volgens mij kun je het voor de pk-winst wel laten

Daar moet je zo'n ding ook niet voor kopen. Gewoon voor het gevoel van een echte V8, het model.... Er zou wel een Diele special exhaust onder moeten want standaard zijn ze vrij stil...

RE: BPM regels.........
Geplaatst: vr dec 02, 2005 13:44
door Dottore M
Arjan ! Held ! Moest ik eens proberen, iedere maand een gave auto kopen (muv de 155 dan

), krijg ik poppie op mijn dak !

Re: RE: BPM regels.........
Geplaatst: vr dec 02, 2005 14:01
door Pietro Originale
Dat stelde ik laatst al voor! Hb je een link naar een site ofzo?
Nee, maar nu begin ik te twijfelen of ik niet twee twee dingen door elkaar haal waarvan eentje jouw post is
