Die auto van jou is een 180sx...
Model S13 en motortype CA18DET.
Zo zie je maar dat hier meer kennis van zaken is dan je denkt, en dat we niet lopen te muggenziften...
Dus dat 200SX plaatje
Maar wat vind je nou zelf van je actie op de rotonde???
Als je nou een achteraf erover nadenkt en het nog eens nakijkt... die lantaarnpaal... die medeweggebruikers (of waren dat figuranten??)
Nou kost zo'n 180SX geen drol.... maar als ik jou was zou ik er toch zuinig op zijn... net zoals wij hier op onze Alfa's.. het is een fijne auto en zonde om hem plat te rijden... Daarnaast bestaat er zoiets als verantwoordelijkheidsgevoel...
Tja vreemd he dat de verzekeringspremies voor de jeugd zo belachelijk hoog liggen???
Heb je ook enig idee hoeveel geluk jullie hebben gehad met die Ford Sierra en die benzinetank die uit elkaar gereten werd???

Model RS13 pre-facelift om precies te zijn... en zeker wel een 200SX... de 180SX is hier officieel namelijk niet gelevert buiten Japan... daar heb je dan ook weer een paar types in. S13 (CA18DET) RPS13 (SR20DET) Sileighty (200SX met silvia neus) Onevia (Silvia met SX neus) en ga zo maar door... in NL alleen gelevert is de S13 zoals jullie hem kennen, dus met 169pk CA18DET... de 180SX of 240SX zijn hier dus niet gelevert...
Nu heb ik al is in een post hierboven gezet dat ik het zelf na nader inzien ook niet zo'n verstandige actie vond...
Ik weet dat sommige acites niet al verstandig is, maar moet ik nou nog ff zeggen dat ik alleen maar film, en dus NIET de bestuurder ben....
En heb genoeg kapotte auto's in mijn leven gezien (voornamelijk Alfa, Fiat en Lancia....), dus heb zeker wel een grens. Dit op de rotonde vind ik zelf ook niet helemaal kunnen, maar ja das ook alweer bijna een half jaar terug...
@ Robert, doe genoeg aan trackdays e.d. mee....