Mooi de helft teruggekregen ! Wat op zich weer lekker Nederlands is, want zo krijg ik geen gelijk, maar de bekeurende instantie ook niet. Nou ja, scheelt mij weer 22,50

Aha! Zie je wel, ik roep het al jaren: altijd bezwaar aantekenen. Al was het maar om te jennenIk had een tijd geleden een deels terechte/deels onredelijke bon aangevochten. Het kwam erop neer dat ik foutgeparkeerd had maar dat er niets anders opzat (Amsterdam, je kent het wel) en geen hinder of gevaar veroorzaakte. Tot myn groote Verbaesing;
Mooi de helft teruggekregen ! Wat op zich weer lekker Nederlands is, want zo krijg ik geen gelijk, maar de bekeurende instantie ook niet. Nou ja, scheelt mij weer 22,50
Tuurlijk of ben ik de enige die dat doet. Tot nu toe is de score nog altijd in mijn voordeelAha! Zie je wel, ik roep het al jaren: altijd bezwaar aantekenen. Al was het maar om te jennenIk had een tijd geleden een deels terechte/deels onredelijke bon aangevochten. Het kwam erop neer dat ik foutgeparkeerd had maar dat er niets anders opzat (Amsterdam, je kent het wel) en geen hinder of gevaar veroorzaakte. Tot myn groote Verbaesing;
Mooi de helft teruggekregen ! Wat op zich weer lekker Nederlands is, want zo krijg ik geen gelijk, maar de bekeurende instantie ook niet. Nou ja, scheelt mij weer 22,50![]()
Dus het kan ook nog zinvol zijn: goed nieuws is dat
Hoe staat ie bekend dan ??@Maarten: het kenteken is bekend en dat scheelt de helft