Dan staan de enkels nog op het dakhoe gaat het als er plotseling geremd moet worden????????????![]()
![]()
Heb je wel eens geskied??hoe gaat het als er plotseling geremd moet worden????????????![]()
![]()
Precies, niets aan de hand, bindingen schieten gewoon los....Heb je wel eens geskied??hoe gaat het als er plotseling geremd moet worden????????????![]()
![]()
Alfa rijden en 'train surfing'?!Mijn beide hobbies verenigd, goud.......
Goh, hoe weet je dat? Bijna niemand heeft die hobby in NL!!!!!Alfa rijden en 'train surfing'?!Mijn beide hobbies verenigd, goud.......
![]()
Train surfingAlfa rijden en 'train surfing'?!Mijn beide hobbies verenigd, goud.......
![]()
Zal wel komen omdat die kl*tedingen bijna nooit rijden en zeker niet op tijdGoh, hoe weet je dat? Bijna niemand heeft die hobby in NL!!!!!Alfa rijden en 'train surfing'?!Mijn beide hobbies verenigd, goud.......
![]()
Ja en ik ben te lang voor die @#$% bovenleidingen.......Zal wel komen omdat die kl*tedingen bijna nooit rijden en zeker niet op tijdGoh, hoe weet je dat? Bijna niemand heeft die hobby in NL!!!!!Alfa rijden en 'train surfing'?!![]()
.
Zal die een vastlopert krijgenDat was een recordpoging...
Op deze foto stond er 205 km/uur op de teller...