Alfisten, wat is voor jullie de meest ideale plaats om te schakelen: vloer, stuur of door het dashboard. Stem in de poll
Mee eens maar ik zou toch wel ook graag eens een Tiptronic alias Selespeed uitproberen ...(Hint , hint ,...Gewoon op de vloer en dan recht de bak in. Meeste gevoel en is naar mijn bescheiden mening het fijnste.
Ik heb gestemd voor vloerversnelling maar bovenstaand is idd ook heel aantrekkelijk.Ik stem voor stuurversnelling, kan je vriendin lekker gezellig tegen je aan kruipen...en dat gaat weer lastiger als er twee stoelen hebt en een pook ertussen.
Ken je het nummer "Stickshifts and safetybelts" van Cake? Dat zou dan je lijfnummer moeten zijn (hoewel: het gaat over amerikaanse auto's...kan je vriendin lekker gezellig tegen je aan kruipen...en dat gaat weer lastiger als er twee stoelen hebt en een pook ertussen.
O waar is de tijd van die warme zomer in mijn 2PK ...Ik stem voor stuurversnelling, kan je vriendin lekker gezellig tegen je aan kruipen...en dat gaat weer lastiger als er twee stoelen hebt en een pook ertussen.
Ik vind 'm erg leuk!Het lekkerst is de bak achterin en dan schakelen door 26 half versleten stangetjes (isostatisch), koud in z'n 2 wegrijden omdat schakelen dan helemaal niet gaat, En terug altijd dubbel clutchen..
Ja, da's pas fijn...