Afgelopen zaterdag werd door de Stichting doe een wens, voor 74 kindertjes, met een nier-aandoening, een dag georganiseerd op het Aviodrome te Lelystad.
Vanuit de Ferrari-club werden 74 Ferrari rijders gevonden die deze dag wilden sponsoren en met hun Ferrari's de kinderen een onvergetelijke dag bezorgden.
Ik hoef hier niet te vertellen dat deze kinderen dat natuurlijk helemaal geweldig vonden

Aan het eind van de dag nog steeds een heleboel blijde maar toch ook wel vermoeide gezichten en ik moet zeggen dat het wel geweldig is om te zien hoe deze kinderen van deze dag genoten!
Overigens heb ik zelf ook genoten want wat ik daar allemaal voor moois, aan Ferrari's, heb gezien..........
maar het belangrijkste:
Ook Ferrari hanteert de stelregel:"there's no substitute for cubic inches....."
en gelukkig worden er maar heel weinig met turbo geleverd.........

Ik moet zeggen dat een 612 Scaglietti "LIVE "wel heel erg mooi is!!

Maar er was ook 1 van de uiterst zeldzame Barchetta Pininfarina aanwezig!
Deze was in de kleur zwart en dan, vind ik, em nog veel mooier! maar het mooiste was toch wel het geluid van deze Ferrari.... (overigens deze jpg's ter illustratie..... ik krijg de dvd met foto's nog...

overigens waren deze type Ferrari's er ook:

Al met al een dag met een hoog kwijl gehalte maar bovenal werd maar weer eens onomstotelijk vastgesteld dat echte motoren (minimaal 6 pitters) geen turbo's nodig hebben om erg hard te gaan en dat het geluid van een V12 op 9500 toeren op geen enkele wijze te evenaren is...... (net zoals de aanschafprijs

Bij de weg: Gek-op-wielen was er ook (met Bavo Galama en Michel Bleekemolen) en op 11 oktober om 17:30 en 16 oktober om 23:30 wordt het in het tv programma Gek-op-wielen uitgezonden.........