http://www.112groningen.nl/site/artikel ... emDHl3Hlj5
Maar hopen dat de inzittenden er een beetje goed vanaf gekomen zijn.
Is wel makkelijk instappen zo zonder middenstijl

En je hebt al gauw de reactie van: ' o ik stap zo uit'. Maar dat is vaak niet echt het verstandigste dat je kunt doen.Oei. Dit blijft een nachtmerrie voor mij. Ik hoop nooit dat ze me uit een auto hoeven pellen. Nu lijkt dit nog goed afgelopen te zijn. Maar dan nog.
Uhm, nou vind mij eigen gezondheid nog steeds wel belangrijker dan een auto. Liever dat ze wat teveel knippen dan te weinig.Ik was het sowieso niet want als ik hier in NL een ongeval zou krijgen, en dan mag ik ook nog zo in de kreukels zitten maar dan zorg ik als eerste dat ik uit m'n auto zou komen. Ze zijn me hier altijd net even te gretig met hun zagen en hydraulische scharen en dan wordt me het opknappen daarna toch iets teveel werk.
@@
Haha dan had ie ze niet laten zagen en knippen. Trek ze er zo maar uit had ie dan geroepen![]()
![]()
Het is maar goed dat de betreffende 156 geen SW was anders was de deal snel gemaakt! Die deurtjes en die voorbumper fixt hij zelf wel weer....
Da's helemaal niet raar want zo te zien was het nauwelijks meer als een parkeer deukje. Maar die klootviolen zetten wel meteen de zaag in de B-stijlRaar....
De airbags zijn nog heel.