DAVE
Guru
Guru

Vraagje over het chassisnummer van mijn GT "BERTONE&quo

zo jul 31, 2005 17:34

Hallo,

even een vraagje : ik heb een Alfa GT 1,6 Bertone van het bouwjaar 1975 met het chassisnummer AR 11503 0001139 gekocht. Nu heb ik in het boek van MAURIZIO TABUCCHI dit chassisnummer opgezocht maar niet gevonden. Kan mij iemand vertellen wat dit betekent ?
Het is een wagen die uit het zuiden van Frankrijk komt en oorspronkelijk door ALFA ROMEO FRANCE verkocht werd. Hoe komt het dat sommige chassisnummers niet terug te vinden zijn in het boek van TABUCCHI ?

Dank bij voorbaat voor jullie hulp !!
Nu : Giulia Veloce "Blue Misano" (2018), Brera Italia Independent 2,0 JTD (2011), 147 1,6 (2007).

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Vraagje over het chassisnummer van mijn GT "BERTONE

zo jul 31, 2005 23:22

mailtje naar Elvira Ruocco, dan weet je alles in no time....
Elvira@?????
Wie weet t nog?
Zij doet namelijk het documentatiecentrum van Alfa, je krijgt post met allerhande data over je wage, wanneer gemaakt en wie eerste eigenaar etc.....
Erg leuk en een aanrader!
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

ma aug 01, 2005 09:14

...en gewoon in het engels.
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Egbertone
Guru
Guru

ma aug 01, 2005 09:30

Of:

elvira.ruocco@alfaromeo.com

Onder vermelding van het chassisnummer en eventueel het type Alfa Romeo, kleur etc.

Krijg je zo snel mogelijk een mailtje terug met de juiste gegevens voor wat betreft kleur en type, productie- en verkoopdatum. Is de auto origineel in Italië afgeleverd, krijg je ook nog de naam van de eerste eigenaar.

DAVE
Guru
Guru

ma aug 01, 2005 12:31

Mijn mailtje is al vertrokken...

Bedankt !
Nu : Giulia Veloce "Blue Misano" (2018), Brera Italia Independent 2,0 JTD (2011), 147 1,6 (2007).

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”