Wie dan Wel? Enkele wisser, zwart, vier keer motorfiets uitlaat, laag, vet, duimen gingen omhoog toe ik ze er grootmoedig langs liet.......
Iemand?

Kheb de zwarte 156 van Leo niet zien staan, vorig jr. stond ie wel naast de vrachtwagen van Madeno Racing !Met de berlina op de terugweg uit Spa van de quatre vingt heures, bij den Bosch opeens een bruut zwarte 156 achter me. ik dacht dat is van der Maden, van Madeno. Dus OP HET GAS, want wat zij kunnen kan ik ook... (getunede TS motor, injectie etc in 72 Berlina). T was echter niet Der Leo.
Wie dan Wel? Enkele wisser, zwart, vier keer motorfiets uitlaat, laag, vet, duimen gingen omhoog toe ik ze er grootmoedig langs liet.......
Iemand?
80 UURquatre vingt heures
yup, die berlina met inmmiddels de nodige wijzigingen etc. 200 pk is t echter niet geworden en dat vind ik jammer. Hij is ECHT SNEL maar t is toch ergens niet wat ik ervan gedacht had, en daarbij stoor ik me aan de injectie.
Hij loopt WAY OVER de 200 , op gas, op benzine is ie nog veel sneller, maar de tussensprints vallen me erg tegen . Je kunt 140 rijden, gas geven in vijf, en weg ben je, maar in bijv. 3e versnelling doortrekken naar 4 valt me gewoon tegen.
Wellicht op redelijk korte termijn wat mooiers bouwen met 45er Webers....omdat t er onder de kap dan veel vetter uitziet.... en gewoon meer 105 serie is.
Op Spa naast Autodelta in de paddock geparkeerd. Er zitten schildjes onder aan de voorschermen van het oude autodelta. Achterop staat Twin Spark.
Lollig was een hele club monteurs van jongens als Farfus en Tarquini die je dan om de Berlina ziet lopen......... Hm, Hm.....krab, krab..... En toen ik vanmiddag wegreed daarvandaan, en dan blijkt het idd niet echt een Nord geluidje te zijn, .........
We zullen het op Ochersleben wel merken wat de reacties waren als ik die lui weer zie!