VFR 800i VTEC, Aprillia heb ik ingeruild omdat ik:
a. ABS wou
b. veel kilometers rij (> 25.000)
c. die Aprillia veel en veel te hard gaat!! (is om bang van te worden)
(had kortere overbrenging en sjip met 145 pk)
Al moet ik zeggen dat het ook wel leuk was

(en de mooiste)
Heb wel eens met de Yamaha R-1 club gereden op zolder. Ikke op een VFR en de rest op een R-1. Dan mis je wel het vermogen. Maar op 'straat' is 110 pk genoeg. Zeker met een betere zitpostitie (dus overzicht).
Op bekend terrein was ik met de RSV veel sneller. Maar onbekend terrein en slechter overzicht... de VFR.
Juist ja, maatje van me had tot voor kort ook een rsv. Wel eens mee gereden; is echt 100% anders dan een 4 in lijn tussen de knietjes...Met zo'n twin pleur je bijna vanzelf een bocht in...Rijdt overigens niet verkeerd, alleen op t moment dat je denkt van; nu gaat ie echt trekken, is de koek alweer op en moet er geschakeld worden...
Hij had er trouwens ook een snelle (origineel Aprilia) eprom dinges inzitten in combinatie met een titanium (?) brulpijp : Heerlijk ,van die grote klappen voorwaarts!!
Welke tijd reed je trouwens op Zolder met de vfr?
Ik doe er ook wel eens een circuitdagje; de voorlaatste keer haalde ik net de 1.55 (handmatig geklokt) en ook een rondje van 7 minuten...(en 1500 Euro schade....)
Omdat we toch al offtopic zijn ff een sfeerplaatje ter vergroting van mijn ego...
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...