De Autoparts Brummen service (ahum....)
Geplaatst: ma jul 18, 2005 17:32
De Autoparts Brummen service (ahum....)
Van een bedrijf als Autoparts Brummen verwacht ik toch enige goede service, het is immers niet de eerste de beste sjaggeraar zou je denken.
Nou, over de service tot dusver ben ik allerminst tevreden!
Ik kocht bij A.B. een gebruikte benzinetank van een Alfa 75. Ik wilde eigenlijk een nieuwe, maar helaas die zijn tegenwoordig niet meer leverbaar. Ik had de keuze uit twee tanks: eentje ging je met de hand al doorheen, maar de andere leek nog wel hard genoeg. Eigenlijk vond ik 60 euro al te veel, maar ja je wilt het probleem toch snel oplossen nietwaar?! Maar helaas toen ik thuis de staalborstel erop zette vielen de gaatjes er alsnog in. Vervelend, maar kan gebeuren.
Dus ik bel vanochtend naar A.B. met de mededeling dat de tank toch niet zo hard is........ eerste reactie: “Ik denk niet dat ik daar iets aan ga doen, maar moet er nog even over denken. Bel me na één uur maar terug.”
Ik bel om 3 uur naar A.B. reactie: “Tja, als je met een staalborstel er overeen gaat raggen, dan ga je overal doorheen! Ook door goed staal.”
Ik zeg dat ik het daar niet mee eens ben, met een staalborstel haal je enkel loszittend roest weg. Ik ben immers niet met de slijptol in de weer geweest!
Reactie: “Het is nu erg druk en ik heb er nog niet goed over na kunnen denken, bel morgen ochtend maar terug. “
Ja hij is fijn! Ik wordt een beetje aan het lijntje gehouden en voel me bepaald niet serieus genomen!
Denk je bij een gerenomeerd bedrijf iets te kopen en daarmee dus –in geval van gebreken- op enige service/ coulance te kunnen rekenen. Mooi niet dus, blijkt het alsnog een sjaggeraar te zijn! Als je zo je geld wilt verdienen, dan mag van mij iedereen dat weten ook!
Wat de definitieve uitslag ook zal zijn, chic is het in ieder geval niet. Ik vind de service hoe dan ook waardeloos en dat zullen ze weten ook.
Aldus naar waarheid opgesteld d.d. 18-07-2005
Sander.
Van een bedrijf als Autoparts Brummen verwacht ik toch enige goede service, het is immers niet de eerste de beste sjaggeraar zou je denken.

Nou, over de service tot dusver ben ik allerminst tevreden!

Ik kocht bij A.B. een gebruikte benzinetank van een Alfa 75. Ik wilde eigenlijk een nieuwe, maar helaas die zijn tegenwoordig niet meer leverbaar. Ik had de keuze uit twee tanks: eentje ging je met de hand al doorheen, maar de andere leek nog wel hard genoeg. Eigenlijk vond ik 60 euro al te veel, maar ja je wilt het probleem toch snel oplossen nietwaar?! Maar helaas toen ik thuis de staalborstel erop zette vielen de gaatjes er alsnog in. Vervelend, maar kan gebeuren.

Dus ik bel vanochtend naar A.B. met de mededeling dat de tank toch niet zo hard is........ eerste reactie: “Ik denk niet dat ik daar iets aan ga doen, maar moet er nog even over denken. Bel me na één uur maar terug.”
Ik bel om 3 uur naar A.B. reactie: “Tja, als je met een staalborstel er overeen gaat raggen, dan ga je overal doorheen! Ook door goed staal.”
Ik zeg dat ik het daar niet mee eens ben, met een staalborstel haal je enkel loszittend roest weg. Ik ben immers niet met de slijptol in de weer geweest!

Reactie: “Het is nu erg druk en ik heb er nog niet goed over na kunnen denken, bel morgen ochtend maar terug. “
Ja hij is fijn! Ik wordt een beetje aan het lijntje gehouden en voel me bepaald niet serieus genomen!
Denk je bij een gerenomeerd bedrijf iets te kopen en daarmee dus –in geval van gebreken- op enige service/ coulance te kunnen rekenen. Mooi niet dus, blijkt het alsnog een sjaggeraar te zijn! Als je zo je geld wilt verdienen, dan mag van mij iedereen dat weten ook!

Wat de definitieve uitslag ook zal zijn, chic is het in ieder geval niet. Ik vind de service hoe dan ook waardeloos en dat zullen ze weten ook.

Aldus naar waarheid opgesteld d.d. 18-07-2005
Sander.