Ja zo'n Fly is leuk:
Met wat huisvlijt maak je er je eigen bakkie van in het klein
KJ
Tsja, die wingcars zijn een hele andere tak van sport. Deed meneer van Rossum toen ook mee?Volgens mij wel aardig verandert in de loop der jaren. Toen ik deed slotracen reden we met deze wagens!! Op de baan in Uden heb ik ook geraced en zelfs al een toernooi gewonnen!!
Hangt van de plaats en tijd af.Even aandacht voor dit topic, welk onderwerp al ruim 6 jaar draait met meer dan 30 pagina's !!,..... zijn er nog slotracers actief binnen de alfaclub en die eens met hun eigen slotrace bolide wat rondjes willen rijden op een uitdagend circuit ?, laat het even weten, dan kan ik wellicht wat organiseren als daar animo voor is.
Ik zie jullie reactie graag tegemoet.
groeten
kijk eens op:
http://www.src-fastlane.nl
Echt actief ben ik niet meer bezig, maar ik moet zeggen dat de microbe nog steeds niet weg is Het liefst rijdt ik toch met de harde 1/24 auto's, plafit onderstel, maar zo heb ik geen meer in mijn bezit (of toch geen rijdend exemplaar ) Normaal wel nog een Parma International 1/32 met de lexan body.Even aandacht voor dit topic, welk onderwerp al ruim 6 jaar draait met meer dan 30 pagina's !!,..... zijn er nog slotracers actief binnen de alfaclub en die eens met hun eigen slotrace bolide wat rondjes willen rijden op een uitdagend circuit ?, laat het even weten, dan kan ik wellicht wat organiseren als daar animo voor is.
Ik zie jullie reactie graag tegemoet.
groeten
kijk eens op:
http://www.src-fastlane.nl
Tip voor alle ombouwerts: een groot deel van de verhoudingen die niet lijken te kloppen, komt doordat de ruitjes er te klein uitzien. Daardoor klopt er niets meer de verhouding tussen de hoogte van de ruitjes en de hoogte van de body daaronder. Na de conversie ziet dat er anders uit, omdat de ombouwer de randjes zilver heeft gemaakt. Doordat ze niet meer de bodykleur zijn, zien de randjes er nu uit alsof ze bij het raam horen en niet meer bij de body.De basis zit er behoorlijk naast qua verhoudingen (lijkt haast meer op een R8 ), maar na de conversie valt dat veel minder op. Goed gedaan!!!
Gerrit schreef me nog deze aanvulling over de verbouwing:Mooie conversie!
De basis zit er behoorlijk naast qua verhoudingen (lijkt haast meer op een R8 ), maar na de conversie valt dat veel minder op. Goed gedaan!!!
Ik had er nog nooit van gehoord of gelezen trouwens. Waardevolle inbreng in dit topic!