In mijn Togi verzameling ontbreken echter nog een paar essentiele modellen, zonder welke dit artikel niet compleet is: de Giulia en de Duetto (niet de heruitgave, niet de coda tronca's, die heb ik wel zelf).
Ik ben daarom op zoek naar mede-verzamelaars die wel één of meerdere van deze modellen hebben en deze beschikbaar willen stellen voor de fotografie.
Ook andere bijzondere (oude) Togi's zijn natuurlijk zeer welkom.
Er zal niet de indruk gewekt worden dat het mijn modellen zijn, het moet een neutraal en algemeen en redelijk compleet Togi artikel worden. Ik ben daarbij slechts de auteur.
Er is geen grote haast mee, mijn bedoeling is om het uiterlijk begin deze zomer rond te hebben en te laten fotograferen. Hoe en waar kunnen we samen afspreken. Er worden daarbij geen grote inspanningen van je verlangt. Ik rijd met plezier het hele land door.
Kun je me helpen om het artikel visueel compleet te krijgen, reageer dan alsjeblieft. Desnoods per pb. Ik realiseer me dat je er zelf geen belang bij hebt maar je helpt me er een echt compleet verhaal van te maken, met Alfa in de hoofdrol, moet je maar denken.
ik heb inmiddels al een mede-SCARB'er bereid gevonden om zijn zeldzame eerste serie 2000 berlina's te laten fotograferen.
Lijkt me geweldig als we met een beetje samenwerking tot een mooi artikel kunnen komen.
Koen