Mooi stukkie over mn werkgever....

Ja wanneer gaat jouw suffe werkgever dan eens wat over mijn mooi bedrijf schrijven??Iemand al gezien? Wat eens een suf blaadje was heeft nu werkelijk wat moois staan....
Ja wanneer gaat jouw suffe werkgever dan eens wat over mijn mooi bedrijf schrijven??Iemand al gezien? Wat eens een suf blaadje was heeft nu werkelijk wat moois staan....
Fijne dagen Rik!
NICE !!!Deze komt toch ook van Maranello Rik? Van het verslag over de GTV 6.
Zeg Dre, onze wagens gaan ZO goed de deur uit, die hebben geen collega's van je nodig....
Die doen het gewoon...
dus wat moet ik dan schrijven over de ANWB?
Ben zelf ook geen lid, nooit geweest, in geen 20 jaar. Ondanks al 20 jaar verstokt oude alfaatjes rijden... En nog nooit nodig gehad ook!
Ze werken zelfs eerste kerstdag en ik had ze nodig want twee boutjes van de rechtse versnellingbaksteun kwijtgeraakt
Uiteindelijk komt er een dag dat je pech krijgt, hoe handig dan ook, je hebt net die sleutel 17 niet bij of dat stukje brandstofslang waarmee je de reis had kunnen voortzetten.... Dan realiseer je dat je vroeg of laat de gele brigade nodig hebt...dat ze er zijn voor jou en mij...(ik denk niet dat ik omgekeerd, Maranello in H'sum ooit nodig zal hebben... niet dat ik geen bolide wil, maar mijn bankrekening laat dit soort prijzen echt niet toe)
Hoor je bij die 15 mensen die nooit de Wegenwacht nodig zullen hebben dan heb je gewoon geluk! Maar niet getreurd we zijn er altijd, 24u/24u en helpen iedereen!! Ook mensen die ons als suf bedrijf zien...![]()
tenslotte zijn wij hulpverleners in hart en ziel!
Niemand heeft het over een suffe club gehad hoor, die opmerking ging alleen over de Autokampioen.ANWB: suffe club ? ! ? ! ?
Dacht het toch niet, die club is de enige echte hulpverlener ter wereld.
Goud waard die mensen, of ze nu voor gevaar van eigen leven langs de snelweg hun prestaties leveren of vanaf kantoor, maakt allemaal niet uit, hélemaal top.
lidmaatschap méér dan waard.
èn inderdaad hartstikke leuk artikel.