Berlina addicted
Guru
Guru
Contacteer: Website

Stallingsruimte te huur Amsterdam Z.O.

di nov 25, 2008 21:40

Hallo medeforummers,
stalling/parkeerruimte in en rond Amsterdam is een groot probleem.
Ik kan een complete stallingsruimte huren in amsterdam z.o. achter het AMC. Even wat details. het betreft en net gerenoveerde en afgesloten ruimte voor diverse auto's!! het is verwarmd en verlicht en is niet toegankelijk voor vreemden of personen die er niets te zoeken hebben. Huurders hebben er hun eigen plek. Het is een ruimte op de begane grond onder een huizenblok en is in principe 24 uur per dag toegankelijk.
ik zou graag SERIEUZE reacties ontvangen van personen die er interesse in hebben om met mij mee te doen en hun auto (liefst alfa's natuurlijk :lol: :lol: ) er te stallen.
Prijsidee, tussen de 50 en 60 euro per mnd. (afhankelijk van het aantal deelnemers). ik ga morgen kijken en zal dan wat foto's maken. Er is wat haast bij geboden, ik moet nl. eind deze week uitsluitsel geven of ik de ruimte huur of niet. Bij onvoldoende respons ga ik me niet in de nesten steken en gaat het niet door.

Ik hoor graag jullie reacties!!
Mvg. Richard www.berlina.nl
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.

Robkg
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Stallingsruimte te huur Amsterdam Z.O.

di nov 25, 2008 22:40

hoever achter het AMC en hoeveel plaatsen zijn er/moet je gevuld hebben?

ik werk daar (tegenover het AMC) en parkeren is een bitch. Plus dat het voor stalling redelijk in de buurt is.

Wat mag er gedaan worden aan klus/sleutel werk? Alleen schoon werk (electra, interieur, etc) of ook vies werk (remmerij/ophanging/olie/etc)?
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.

Berlina addicted
Guru
Guru

Re: RE: Stallingsruimte te huur Amsterdam Z.O.

wo nov 26, 2008 17:26

hoever achter het AMC en hoeveel plaatsen zijn er/moet je gevuld hebben?

ik werk daar (tegenover het AMC) en parkeren is een bitch. Plus dat het voor stalling redelijk in de buurt is.

Wat mag er gedaan worden aan klus/sleutel werk? Alleen schoon werk (electra, interieur, etc) of ook vies werk (remmerij/ophanging/olie/etc)?
Het gaat om 17 plekken, de ruimte is in de Tielstraat wat op een paar honderd meter achter het AMC. ligt. Er mag niet gesleuteld worden is mij verteld.

Berlina addicted
Guru
Guru

RE: Stallingsruimte te huur Amsterdam Z.O.+ foto's

wo nov 26, 2008 17:42

Hallo medeforummers,

Hieronder staan 2 foto's van de stallingsruimte. Even een kleine aanvulling/correctie. de ruimte is NIET verwarmd, wel goed geventileerd. Er is geen electra, wel verlichting. En er mag/kan niet gesleuteld worden. Zie het als stalling voor een klassieker. Ik heb overigens wat speling gekregen om te beslissen (tot half december). Oja, bij meerdere auto's natuurlijk wat kwantumkorting :wink: :wink:

Afbeelding
Afbeelding

Berlina addicted
Guru
Guru

do dec 04, 2008 12:21

nog maar even up,
Lees dus vandaag in de krant dat op diverse plaatsen in Amsterdam de tarieven oplopen naar 5 euro per uur. Parkeren wordt zowat onbetaalbaar.
Ik probeer nog steeds te polsen of er mensen interesse hebben in het huren van een vaste stallingsruimte.
Ik ben eigenlijk een beetje geschrokken van de respons. Zowel op het forum van de VARLN, de plaatselijke klassiekervereniging (hier in Almere) en dus hier heb ik zegge en schrijven nul reacties gehad.

Misschien heb ik het parkeerprobleem overschat of omdat iedereeen in deze financiele moeilijke tijden de hand op de knip houdt (begrijpelijk).
Ik heb nog respijt tot 15 december en zal proberen nog wat tijd te "rekken".
Ben dus nog steeds opzoek naar serieuze medehuurders voor deze ruimte. :wink: Het zou zonde zijn om zo'n kans te laten lopen.

Robkg
Guru Duplice
Guru Duplice

do dec 04, 2008 19:03

Vergeet niet dat je in een stuk van A'dam zit waar niet echt een te kort aan parkeerplaatsen is en een vergunning meestal niet eens nodig is. Als je er dan ook nog niet kan sleutelen...

... dan houdt het voor veel mensen (zoals voor mij) gewoon op.
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.

Erik127
Junior Member
Junior Member

do dec 04, 2008 23:35

Zowel op het forum van de VARLN, de plaatselijke klassiekervereniging (hier in Almere) en dus hier heb ik zegge en schrijven nul reacties gehad.
Ik heb je van de week een pb gestuurd, niet aangekomen?
GT Junior 1300
156 SW

Berlina addicted
Guru
Guru

vr dec 05, 2008 20:59

sorry, wat late reactie. PB retour.

Berlina addicted
Guru
Guru

vr dec 05, 2008 21:03

Vergeet niet dat je in een stuk van A'dam zit waar niet echt een te kort aan parkeerplaatsen is en een vergunning meestal niet eens nodig is. Als je er dan ook nog niet kan sleutelen...

Denk dat je gelijk hebt :? Al zijn er overigens erg weinig stallingsruimte's waar je mag sleutelen. Men is erg bang voor "milieuproblemen".

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

vr dec 05, 2008 22:49

Ik zal de komende 1-1.5 jaar niet meer op het AMC werken, anders had je zeker een PB van me gehad... goed initiatief !

Erik127
Junior Member
Junior Member

za dec 06, 2008 11:53

Maar aan de andere kant, voor degenen in het centrum die de parkeervergunning al op de dagelijkse auto hebben staan, is een stalling in ZO niet zo gek. Voor deze prijs vind je niets in het centrum en daar vlak omheen. Ik heb de mijne nu wat verder staan en de belangrijkste reden om niet naar ZO te gaan is omdat ze bij mijn ouders staat.
GT Junior 1300
156 SW

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”