klikvoorvrijrijden
Doe jij ook mee?
als iedereen nou mee doet, kan ik gewoon rijden in de spits
Mensen rijden echt als randdebielen spatje regen volslagen chaos. Veel te laat remmen en het dan op nat niet halen (goh, is er geen anti-aquaplaning-elektronica?), invoegacties die het stompzinnige voorbij zijn, nodeloos remmen 'voor het geval dat (???)'... en het altijd geslaagde 'hee, het staat aan de andere kant van de weg stil, laat ik ook eens stoppen om te kijken'.Een mooi streven => Nederland 1 dag filevrij.
Was vandaag (30-09) net op het nieuws, Nederland was vandaag de gehele dag niet 1 moment filevrij geweest
helemaal me eens, vooral het invoegen kunnen veel nederlanders niet, ik verbaas me elke keer weer dat ze met 30km/h helemaal in het begin van de invoegstrook de snelweg op sukkelen...Mensen rijden echt als randdebielen spatje regen volslagen chaos. Veel te laat remmen en het dan op nat niet halen (goh, is er geen anti-aquaplaning-elektronica?), invoegacties die het stompzinnige voorbij zijn, nodeloos remmen 'voor het geval dat (???)'... en het altijd geslaagde 'hee, het staat aan de andere kant van de weg stil, laat ik ook eens stoppen om te kijken'.Een mooi streven => Nederland 1 dag filevrij.
Was vandaag (30-09) net op het nieuws, Nederland was vandaag de gehele dag niet 1 moment filevrij geweest
Volledig met jullie eens,maar t is altijd 'een ander' he...helemaal me eens, vooral het invoegen kunnen veel nederlanders niet, ik verbaas me elke keer weer dat ze met 30km/h helemaal in het begin van de invoegstrook de snelweg op sukkelen...Mensen rijden echt als randdebielen spatje regen volslagen chaos. Veel te laat remmen en het dan op nat niet halen (goh, is er geen anti-aquaplaning-elektronica?), invoegacties die het stompzinnige voorbij zijn, nodeloos remmen 'voor het geval dat (???)'... en het altijd geslaagde 'hee, het staat aan de andere kant van de weg stil, laat ik ook eens stoppen om te kijken'.Een mooi streven => Nederland 1 dag filevrij.
maar ook linksrijders/midden baanrijders, spookrijders (ja, vorige week weer 1 gehad), 50 waar je 80km/h mag rijders, anti rits rijders en mensen die je er niet tussen laten helpen er natuurlijk ook niet echt bij
Ken ik, aan de invoegers heb ik ook een hekel, dat is een ding waar ik me zeker niet schuldig aan, ik voeg altijd in op de snelheid van het verkeer.helemaal me eens, vooral het invoegen kunnen veel nederlanders niet, ik verbaas me elke keer weer dat ze met 30km/h helemaal in het begin van de invoegstrook de snelweg op sukkelen...Mensen rijden echt als randdebielen spatje regen volslagen chaos. Veel te laat remmen en het dan op nat niet halen (goh, is er geen anti-aquaplaning-elektronica?), invoegacties die het stompzinnige voorbij zijn, nodeloos remmen 'voor het geval dat (???)'... en het altijd geslaagde 'hee, het staat aan de andere kant van de weg stil, laat ik ook eens stoppen om te kijken'.Een mooi streven => Nederland 1 dag filevrij.
maar ook linksrijders/midden baanrijders, spookrijders (ja, vorige week weer 1 gehad), 50 waar je 80km/h mag rijders, anti rits rijders en mensen die je er niet tussen laten helpen er natuurlijk ook niet echt bij
wat ik me dan afvraag, ben je nou aan het auto rijden of niet??Ken ik, aan de invoegers heb ik ook een hekel, dat is een ding waar ik me zeker niet schuldig aan, ik voeg altijd in op de snelheid van het verkeer.helemaal me eens, vooral het invoegen kunnen veel nederlanders niet, ik verbaas me elke keer weer dat ze met 30km/h helemaal in het begin van de invoegstrook de snelweg op sukkelen...Mensen rijden echt als randdebielen spatje regen volslagen chaos. Veel te laat remmen en het dan op nat niet halen (goh, is er geen anti-aquaplaning-elektronica?), invoegacties die het stompzinnige voorbij zijn, nodeloos remmen 'voor het geval dat (???)'... en het altijd geslaagde 'hee, het staat aan de andere kant van de weg stil, laat ik ook eens stoppen om te kijken'.
De rest zeg ik niets over want daar zou ik me zomaar schuldig aan kunnen maken, want links rijden is wel iets wat ik vaak doe zonder nadenken, laatste moment in voegen of er tussen persen is ook iets waar ik me in het verleden op betrapt heb.
Gelukkig rij ik niet zoveel file meer, als het nu gebeurt is het vaak in het weekend en dat is het de eerste afslag en dan door het land crossen minder stress.