Iemand met meer kennis als ik (wat op zich niet moeilijk kan zijn...

Maar zou daar behoefte zijn aan een olie temp meter? Is toch iets wat je eerder in een (sportieve) wagen verwacht...Ik vind die zwartgespoten randen wat apart. Eerder functionele dan luxe uitstraling. Zouden ze uit een Romeo of F12 busje komen?
olie temp meter zit toch ook standaard in bijvoorbeeld een 155 (oei, dit bedoel ik niet rot, maar dat is toch ook niet de meest sportieve alfa....)Maar zou daar behoefte zijn aan een olie temp meter? Is toch iets wat je eerder in een (sportieve) wagen verwacht...Ik vind die zwartgespoten randen wat apart. Eerder functionele dan luxe uitstraling. Zouden ze uit een Romeo of F12 busje komen?
"Sportief" stond dan ook tussen haakjesolie temp meter zit toch ook standaard in bijvoorbeeld een 155 (oei, dit bedoel ik niet rot, maar dat is toch ook niet de meest sportieve alfa....)Maar zou daar behoefte zijn aan een olie temp meter? Is toch iets wat je eerder in een (sportieve) wagen verwacht...Ik vind die zwartgespoten randen wat apart. Eerder functionele dan luxe uitstraling. Zouden ze uit een Romeo of F12 busje komen?
Zegt iemand die niet weet wat voor rommel hij in huis heeft...148 keer bekeken, en niemand die het weet? Stellen jullie mij teleur zeg...
Ha, ha, daar heb je dan weer wel gelijk inZegt iemand die niet weet wat voor rommel hij in huis heeft...148 keer bekeken, en niemand die het weet? Stellen jullie mij teleur zeg...![]()
Dat moet wezen. Misschien enkel een ander bouwjaar, of iets andere uitvoering. Misschien zijn de randen wel zwart gespoten, maar waren ze dat ori niet...De gewone Juul heeft meters die er erg op lijken, alleen zonder kleurtjes:
Zo raar is dat niet want op een oliedrukmeter staat ook alleen maar Olio. Ze zijn slimmer dan je denkt dus..Vind wel grappig dat er duidelijk "Temp olio" op de meter staat, en niet bv alleen "olio" - want er staat immers al een Celsius teken in de meter. Iets voor domme Italianen dus...
De 1.7 8V en de 1.6 16V zijn zonder oliedruk- en temperatuurmeter uitgeleverd.olie temp meter zit toch ook standaard in bijvoorbeeld een 155 (oei, dit bedoel ik niet rot, maar dat is toch ook niet de meest sportieve alfa....)