moet me schamen.


Mijn Giulietta heeft ook driekwart jaar stof staan happen voordat ze op kenteken kwam:eerste toelating '79.... die heeft lang in een hoekje bij de dealer gestaan...
According to our documentation files, the chassis number ZAR 116A100blabla originally corresponds to an Alfa Romeo Giulietta 2.0, manufactured on the 18th April 1980 and sold on the 24th April 1980 in Switzerland.
Datum eerste toelating 01-02-1981
Datum aanvang laatste tenaamstelling 26-07-2008
Datum eerste afgifte Nederland 25-02-2008
Uh... waar zie jij die 3/4 jaar dan?Mijn Giulietta heeft ook driekwart jaar stof staan happen voordat ze op kenteken kwam:eerste toelating '79.... die heeft lang in een hoekje bij de dealer gestaan...
According to our documentation files, the chassis number ZAR 116A100blabla originally corresponds to an Alfa Romeo Giulietta 2.0, manufactured on the 18th April 1980 and sold on the 24th April 1980 in Switzerland.Datum eerste toelating 01-02-1981
Datum aanvang laatste tenaamstelling 26-07-2008
Datum eerste afgifte Nederland 25-02-2008
Dat moet het wel zijn, ja. In de periode 1978 - 1980 kon je duidelijk zien dat er een vervangend kenteken was aangevraagd. Die kregen 2 letters in het midden, vaak beginnend met een "Z". Daarom ook wel "zoeknummers" genoemd.kenteken keer kwijt geweest waarschijnlijk. vroeger kreeg je dan een nieuwe letter-cijfer combinatie.
Daar dus....Mijn Giulietta heeft ook driekwart jaar stof staan happen voordat ze op kenteken kwam:eerste toelating '79.... die heeft lang in een hoekje bij de dealer gestaan...
According to our documentation files, the chassis number ZAR 116A100blabla originally corresponds to an Alfa Romeo Giulietta 2.0, manufactured on the 18th April 1980 and sold on the 24th April 1980 in Switzerland.Datum eerste toelating 01-02-1981
Datum aanvang laatste tenaamstelling 26-07-2008
Datum eerste afgifte Nederland 25-02-2008
Uh... waar zie jij die 3/4 jaar dan?
Klopt, zo heb ik ooit een (niet nader te noemen merk) "automobile" gehad met in het midden de letteres "ZT" . Zat ook een "nieuw" kenteken op.Dat moet het wel zijn, ja. In de periode 1978 - 1980 kon je duidelijk zien dat er een vervangend kenteken was aangevraagd. Die kregen 2 letters in het midden, vaak beginnend met een "Z". Daarom ook wel "zoeknummers" genoemd.kenteken keer kwijt geweest waarschijnlijk. vroeger kreeg je dan een nieuwe letter-cijfer combinatie.
In de jaren 80 tot 1987 werd er een willekeurig vervangend nummer afgegeven. Met een beetje geluk kun je nu alsnog het oorspronkelijke kentekennummer weer terug krijgen. klikkie
*Gaat snel zijn brilletje poetsen!*Daar dus....![]()
Komt dit ook overeen met het chassis nummer, oftewel binnen 100 van het laatst geproduceerde nummer.hallo is de laatste van 100 exemplaren die via duitsland naar ned is verkocht.
vgr rick