Mini is toch voorwielaandrijverBMW en Fiat hebben een overeenkomst getekend voor de samenwerking op het gebied van platformen en componenten voor de merken Mini en Alfa Romeo.
Mini krijgt dus goede FWD-platformen van Alfa/Fiat, en jullie (ik bedoel de RWD-fans/die-hards) kunnen allemaal Afa Romeo weer groot gaan maken door een BMW-based RWD-modelletje aan te schaffenMini is toch voorwielaandrijverBMW en Fiat hebben een overeenkomst getekend voor de samenwerking op het gebied van platformen en componenten voor de merken Mini en Alfa Romeo.
Als we een koper te veel korting moeten geven om hem binnen te halen, pakken we hem later tijdens een werkplaatsbezoek terug.
We zeggen dan bijvoorbeeld dat de uitlaat van zijn auto vervangen moet worden.
Een verkoper van een grote volumemerkdealer tegenover een potentiële klant (tevens medewerker van AM).
Dit een optie
Laten we hopen dat er idd een leuk platformpje uitkomt met betaalbaar RWD en een Alpha logootje!! eeeeuh Alfa
@Alessandro: ik wil die sticker terug![]()
Niks mis mee. Laat die "Arna" maar komen.....In het geheim is er al wat werk verricht een moderne variant op de arnahttp://www.youtube.com/watch?v=IvG78uFj2Lo
ik zou toch andersom denken, meer in de richting van een transaxle chassis met een m3 blokNiks mis mee. Laat die "Arna" maar komen.....
zoek die term eens op voor de gein, ik was afgelopen zondag op de transaxledag met een 147... een transaxle dustransaxle
Ja, dat vertel je nu, maar wel om de bocht geparkeerd.zoek die term eens op voor de gein, ik was afgelopen zondag op de transaxledag met een 147... een transaxle dus