Bij mij ging het helemaal fout.Ja, met een creditkaart op de tomtomsite gaat het best eenvoudig.
Wat voor tomtom-hardware heb je precies? Ik kan eens kijken of dat op te lossen is, heb wel wat contacten.Bij mij ging het helemaal fout.Ja, met een creditkaart op de tomtomsite gaat het best eenvoudig.
Je moet een account aanmaken waarin je jouw TomTom hardware (Type e.d.) opgeeft.
Als je dan een kaart bestelt dan zou het programma de juiste kaart voor je moeten uitkiezen.
Bij mij ging het hier fout. Ik heb het beste van twee weekenden besteed om:
- 1. Er achter te komen dat ik een kaart voor een PDA had
- 2. De helpdesk van Tom Tom telefonische te overtuigen dat ik wel alles juist had ingevoerd
- 3. De juiste kaart en overige software te downloaden en op een 2 GB SD-kaart te plaatsen
Ik zou het dus niet één dag voor vertrek doen...
Nu nog krijg is steeds de foutmelding dat de instellingen niet worden opgeslagen. Ik merk hier verder niets van.
Wel raad ik je aan de gedetailleerde kaart van heel Europa te kopen. Echt fantastich.
Ik ben verleden weekend naar een SZ meeting in Tirol geweest en ik werd echt voor de deur van het hotel afgezet.
Ik heb een TomTom go 710.Wat voor tomtom-hardware heb je precies? Ik kan eens kijken of dat op te lossen is, heb wel wat contacten.
Ik beloof niets, maar ik zal eens vragen.Ik heb een TomTom go 710.Wat voor tomtom-hardware heb je precies? Ik kan eens kijken of dat op te lossen is, heb wel wat contacten.
Die doet het nu dus blijf ik er maar vanaf. Met de foutmelding "kan instellingen niet opslaan" leer ik wel mee te leven.
Vertel Roy, .......................................................................................................................Bij mij ging het helemaal fout.Ja, met een creditkaart op de tomtomsite gaat het best eenvoudig.
Je moet een account aanmaken waarin je jouw TomTom hardware (Type e.d.) opgeeft.
Als je dan een kaart bestelt dan zou het programma de juiste kaart voor je moeten uitkiezen.
Bij mij ging het hier fout. Ik heb het beste van twee weekenden besteed om:
- 1. Er achter te komen dat ik een kaart voor een PDA had
- 2. De helpdesk van Tom Tom telefonische te overtuigen dat ik wel alles juist had ingevoerd
- 3. De juiste kaart en overige software te downloaden en op een 2 GB SD-kaart te plaatsen
Ik zou het dus niet één dag voor vertrek doen...
Nu nog krijg is steeds de foutmelding dat de instellingen niet worden opgeslagen. Ik merk hier verder niets van.
Wel raad ik je aan de gedetailleerde kaart van heel Europa te kopen. Echt fantastich.
Ik ben verleden weekend naar een SZ meeting in Tirol geweest en ik werd echt voor de deur van het hotel afgezet.
Als jij het niet stuk vindt moet je het vooral niet repareren natuurlijk. Ik heb even nagevraagd, het advies is een "factory reset" te doen via tomtom-home en dan (met de laatste versie) van tomtom home alle updates die worden voorgesteld te installeren. Je kan eventuele stemmen die je worden aangeboden wel negeren, maar de rest heeft wel zin. Maak voor de zekerheid wel even een backup, mocht het stuk gaan heb je in ieder geval je kaarten en de activatie daarvan en dergelijke nog staan.Ik heb een TomTom go 710.Wat voor tomtom-hardware heb je precies? Ik kan eens kijken of dat op te lossen is, heb wel wat contacten.
Die doet het nu dus blijf ik er maar vanaf. Met de foutmelding "kan instellingen niet opslaan" leer ik wel mee te leven.