Anke

Anke lacht..GTA FOTOOS Bedankt voor alle steun!!

di dec 18, 2007 17:59

Gisteren een aanrijding gehad op een voorrangsweg met een gek die de weg zonder te kijken en zonder te stoppen overstak :?
Ach het is maar blik, zei hij, en er zijn toch nieuwe genoeg op de wereld :twisted:
Ik heb tegen hem gezegd dat hij een idioot is :roll:
Maar onderhand is mn troeteltje zeer waarschijnlijk wél total loss :(

Kijk maar: Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anke op wo jan 02, 2008 17:22, 6 keer totaal gewijzigd.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Autootje in de kreukels

di dec 18, 2007 18:01

Ja, die gaan ze denk ik niet meer maken Anke.
Gelukkig heb je niets. Even uitrusten en dan weer een leuk Alfaatje zoeken.
Komt wel goed.

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

Re: Autootje in de kreukels

di dec 18, 2007 18:02

Ach het is maar blik, zei hij, en er zijn toch nieuwe genoeg op de wereld :twisted:
Ik heb tegen hem gezegd dat hij een idioot is :roll:
Wat ben jij netjes...

Maar... zelf niets aan overgehouden? (qua fysiek)

Anke

di dec 18, 2007 18:10

@Dink:Gisteren had ik spierpijn en mn zoon niets, ach we waren ook zo druk opeens.
Vandaag een leenauto opgehaald en wezen rijden en nu is de spierpijn dubbel terug in onderrug en tussen de schouderbladen.
Zoon heeft geweldige last van zn onderrug dus we gaan samen morgenochtend naar de dokter om enge dingen uit te sluiten.

@Roy: we gaan niks leuk Alfaatje uitzoeken, ik ga vechten voor deze :evil:

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

di dec 18, 2007 18:27

Auw! Ik hoop dat jullie niks vervelends hebben opgelopen :(

Autootje ziet er verdrietig uit, ik betwijfel of dat nog rijdend te krijgen is (en of je het wel wil, als hij krom is) :roll:
Laatst gewijzigd door Pietro Originale op di dec 18, 2007 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di dec 18, 2007 18:43

:shock: Altijd waardeloos zoiets. Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen. Maar geld kost zoiets altijd weer. Misschien tijd voor een 2e Brera? :D :wink: Reparatie lijkt mij idd te kostbaar.

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

di dec 18, 2007 19:12

:( Da's slecht nieuws, laat jullie goed onderzoeken en niet alleen maar die plaatsen die pijn doen, maar bv ook jullie nek.
De effecten van een whiplash zijn vaak pas later te merken, en dan kan je geen aanspraak meer maken op de verzekering van de tegenpartij.

Sterkte.
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

tommie
Guru
Guru

di dec 18, 2007 19:20

hoi Anke,

zo in het groot is het nog duidelijker te zien hoe ze er aan toe is.
ik had al iets meegekregen dat ie waarschijnlijk wel total loss gaat, zou jammer zijn van de auto!

succes morgen bij de dokter, hopelijk is het allemaal niets ernstigs en kunnen jullie wel gewoon rustig kerst vieren!
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

di dec 18, 2007 20:12

ik hoop ten eerste dat er geen persoonlijk letsel overblijft, maar die 145 is nog heel goed te redden hoor.
die schade stelt echt bijna niks voor.

probeer om een total loss met behoud van restanten ervan te maken met de schadeexpert
en dan ga je de auto laten repareren met gebruikte of imitatiedelen, en kun je nog een keertje lekker uit eten ook met het hele gezin :wink:

succes met de afhandeling
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Marley164
Guru Triplo
Guru Triplo

di dec 18, 2007 20:19

Hoi Anke , hoop dat je en je zoon er geen whiplash aan over houden oid. verder ook erg zonde van je autootjuh :cry:
Hoop dat alles netjes en snel geregeld kan worden en dat je bella er weer snel zo mooi uitziet als datie al deed [-o<

Heel veel sterkte vanuit Nijmeguh.

Groetjes , Michael & Family
Na: 2 x Alfa 33 , 1 x Alfa 75 , 1 x Alfa 155 , 1 x Alfetta QO , 1 x Alfa 156 en 18 x een Alfa 164... #-o
Nu: Even Alfa loos...

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di dec 18, 2007 20:28

Wat naar! :(

Ik hoop, dat jullie er niets blijvends aan overhouden en dat je troetelkindje straks weer fris de weg op kan! [-o<

Sterkte met de afhandeling! (wat een lompe zak is dat zeg!)
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Anke

di dec 18, 2007 20:41

De monteur van het schadeherstelberdijf verwacht dat ie total loss is maar mn km-stand en de gepimpte onderdelen in mn Bella
maken dat ie waarschijnlijk iets gunstiger in waarde komt te liggen. Verder hebben we al vernomen dat ze hem graag willen oplappen
als dat nog enigzins de moeite waard is maar het hangt er ook vanaf hoeveel geld er dan bij moet van onze kant.
Dus eerst het taxatie-rapport afwachten en dan met de boys om tafel met koffie en een rekenmachine.

@Alessandro: Ja het was een lompe zak en dat mag best met grote letters!!!!!! *pelrijder snappie????? (leasebak waarschijnlijk)
@Pietro: Ja ze is krom, maar wat krom is kan recht :wink: en ik wil er ook in rijden ja!
@Kas: Denk jij dat we het geld hier aan een boompje in de achtertuin hebben groeien met je Brera :lol: bovendien wil ik helemaal geen Brera.
Zeer onpractische auto!!!

Jens Hoorn
Guru Duplice
Guru Duplice

di dec 18, 2007 21:11

Wat jammer, en ze zeggen inderdaad gauw: 'Het is maar blik' maar je krijgt er toch een band mee

Sterkte met de afhandeling verder, het valt volgens mij vaak tegen!!! :?
Laatst gewijzigd door Jens Hoorn op di dec 18, 2007 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
''Drive tastefully''

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di dec 18, 2007 21:39

De effecten van een whiplash zijn vaak pas later te merken, en dan kan je geen aanspraak meer maken op de verzekering van de tegenpartij.
tja dit is een naar maar waar verhaal. Laat de arts alles goed documenteren, ook al ziet hij er nu zelf de reden niet voor! sta erop!! En gelijk dit ook melden bij de verzekering, dat er op termijn wellicht meer schade te verhalen is dan ""alleen maar"" dat ""toch te vervangen blik""!
Ken de nodige mensen met whiplash (die loop je niet alleen op met een aanrijding van achteren, itt tot wat velen geloven).

Sterkte en succes met de afhandeling.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

AlfaFever

di dec 18, 2007 21:49

*is sprakeloos*

Hopelijk is dat idd weer recht te breien :roll:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”