Hello,
Heb op m'n Alfa 147 GTA het kenteken GTA616... zijn hier mensen die op hun Alfa ook een 'apart' kenteken hebben ? Misschien toevallig of net niet...
Enkel uit nieuwsgierigheid, om te weten...
Ciao,
Wim Willems
jammer dat ie niet van 1972 is !Ik heb zelf voor mijn Alfetta GT ook wel een (vind ik) unieke kentekencombinatie
Ja idd dat kloptjammer dat ie niet van 1972 is !Ik heb zelf voor mijn Alfetta GT ook wel een (vind ik) unieke kentekencombinatie
76-GT-76 zou nog leuker geweest zijn
ik heb nou op m'n 33 408.JZ dat wil zeggen dat ik me toch ooit een junior zagato moet aanschaffen niet ?
Betekent dat dat je je nederlandse auto's te koop gaat zetten? Ik ga straks op zoek naar een auto voor dagelijks gebruik als ik mijn 33 weer ga aanpakken... een mooie gele sprint met zender pakket staat hoog op het verlanglijstje....Ik ben nu even naar leuke belgische Alfa's aan het zoeken....
U wenst een GEPERSONALISEERDE nummerplaat met vijf of zes kentekens. Stuur uw aanvraag voor reservatie van het door u gewenste voorkeurnummer naar de DIV - " Dienst Voorkeurnummers ,, .
OPMERKINGEN :
Bepaalde platen beginnen UITSLUITEND en VERPLICHT met volgende lettertekens:
M en W : voor MOTORFIETSEN,
O : voor OLDTIMERS,
U en Q : voor AANHANGWAGENS,
CD : voor voertuigen van het DIPLOMATIEK CORPS,
Z : voor HANDELAARSPLATEN,
ZZ : voor PROEFRITTENPLATEN.
De volgende combinaties van letters of cijfers ZIJN NIET TOEGELATEN :
de letterwoorden van de Belgische politieke partijen,
000 (drie maal nul).
Is het door u gekozen voorkeurnummer VRIJ, dan wordt het u voor een periode van TWEE MAANDEN voorbehouden.
Binnen deze termijn moet u volgende bedragen overschrijven:
620 EUR voor een combinatie van zes karakters
874 EUR voor een combinatie van vijf karakters
op de speciale postchequerekening nr. 679-2006010-50 op naam van het :
BVI
(Bestuur van het Verkeer en van de Infrastructuur)
Dienst Verkeer
Wetstraat 155
1040 Brussel
met de vermelding: "GEPERSONALISEERDE PLAAT nr. LUK007" (waarin u "LUKOO7" vervangt door de door u gekozen combinatie).
Binnen die twee maanden moet u ook een gewone INSCHRIJVINGSAANVRAAG bij de DIV indienen (zie hoofdstuk "hoe vult u de aanvraag in"). Daarin vermeldt u in vak "U1,, (Eventuele bijkomende inlichtingen): "INSCHRIJVING ONDER EEN GEPERSONALISEERDE PLAAT" en in vak P2, het voorbehouden plaatnummer. VOEG OOK HET ORIGINEEL stortingsbewijs van 620 of 874 EUR bij.
Wenst u daarentegen dat uw voertuig onder dit voorkeurnummer HERINGESCHREVEN wordt, vermeld dan in vak "U1,, (Eventuele bijkomende inlichtingen): "HERINSCHRIJVING ONDER EEN GEPERSONALISEERDE PLAAT" en in vak P2 het voorbehouden plaatnummer. Naast het ORIGINEEL BEWIJS VAN STORTING van 620 of 874 EUR, voegt u in dit geval ook het vorige inschrijvingsbewijs bij.
OPMERKINGEN :
Uw aanvraag wordt pas behandeld wanneer de Postchequerekening van de BVRI met een bedrag van 620 of 874 EUR gecrediteerd wordt.
Gebeurt dit niet BINNEN DE TWEE MAANDEN, dan wordt uw voorbehouden voorkeurnummer geannuleerd. In plaats van de gewenste gepersonaliseerde plaat, ontvangt u dan een GEWOON plaatnummer