Wat zullen veel Alfisten hier blij en gelukkig van worden !

Het maakt mij persoonlijk geen fluit uit !

Leo.
Gaan ze toch platforms van BMW gebruikenHoeveel grappa had die fluisterende manager op?
Ik geloof er niets van. Dat zou betekenen dat Alfa ook voor de lagere klassen zelfstandig platforms moet ontwikkelen. En aangezien de marges in die klassen klein zijn en de prijsstelling t.o.v. de concurrentie o zo belangrijk is zouden de kosten relatief veel te hoog worden.
Die man moet zich niet zo bezig houden met aandrijving, maar beter met V6'en en zo.Was het niet Busso die in de jaren 50 verschillende ideetjes had voor voorwielaandrijving?
Maakt mij niet zoveel uit, als alles volgens plan verloopt mag ik rond die tijd een lease-auto uitkiezen.Toch leuk om te lezen. Wel wachten tot 2010 voor de eerste.
Het platform van de 159 (Premium?) is geschikt voor voor-, vier- en achterwielaandrijving. Dus ik geloof wel dat een opvolger van de 159 achterwielaangedreven kan zijn. Wellicht dat een Lancia dan ook mee gaat liften met die techniek. Alleen maak je mij niet wijs dat een Alfa in de klasse 147/9 achterwielaangedreven gaat zijn, alleen al vanwege praktische (ruimte) bezwaren.Hoeveel grappa had die fluisterende manager op?
Ik geloof er niets van. Dat zou betekenen dat Alfa ook voor de lagere klassen zelfstandig platforms moet ontwikkelen. En aangezien de marges in die klassen klein zijn en de prijsstelling t.o.v. de concurrentie o zo belangrijk is zouden de kosten relatief veel te hoog worden.