Ik stel voor 'Algemene' op te splitsen in 'Alfa Romeo' en 'Practisch'. Het wordt daardoor ook makkelijker te bepalen wat er in 'Café' thuishoort.
Suggestie:

In 'Alfa Romeo' hoort dan bijvoorbeeld:
- * nieuwe Junior gespot
* 6c 2500 op veiling
* mijn nieuwe 146
* Baravalle stapt op
* weer meer Alfa's verkocht
* etc.
- * Goedkope verzekering gezocht
* APK-vraagje
* Zelf auto importeren uit Italië
* geflitst in auto schoonmoeder, wat nu?
* etc.
'Evenementen' spreekt voor zich, 'Café' is de plek waar alles terecht komt wat niet in enig ander subforum thuishoort.
Vraag is dan wat er moet gebeuren met de topics die nu in 'Algemene onderwerpen' staan. Het lijkt mij redelijk de recente vijf pagina's te verdelen over de andere subfora en het subforum vervolgens op slot te doen. Wil een gebruiker dan toch weer iets aanslingeren, dan moet hij even een berichtje naar de mods sturen.
Andere suggesties zijn uiteraard welkom, maar beperk je wel tot het onderwerp. Als je bijvoorbeeld wilt voorstellen 'Technisch' op te splitsen in subfora per type, start daar dan een separaat topic voor op.
Is er nog één ding waarvoor ik nog geen plek heb bedacht en dat is 'SCARB-aangelegenheden' ('Kan ik toetreden tot de EC?', 'Ik heb een suggestie voor een rit', 'Ik heb nog geen pasje', etc.). Lijkt logisch dat in 'Practisch' op te nemen, aan de andere kant vormt de club net als Alfa Romeo de kern van de hobby, dus misschien daarom er mee samenvoegen? Ik weet 't nog niet.