Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

online taxatie

di jul 31, 2007 18:36

iemand hiermee bekend?

http://www.taxatieklassieker.nl
156

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

RE: online taxatie

di jul 31, 2007 18:50

Je hebt het lot zelf in handen als ik zo de lijst doorneem. Elk wrak kan als een "concours" worden gemaakt.
Wel gemakkelijk voor een restauratie. :lol:
Het zal allemaal goed bedoeld zijn, maar je weet pas of het een goede taxatie is als je daadwerkelijk schade rijdt. Want dan zullen de heren toch verwijzen naar de kleine lettertjes en zeggen dat ze voor het tot stand komen van deze taxatie niet verantwoordelijk zijn.
Het idee is goed, maar de uitvoering??? Ik ben er mn ????? bij. :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

reinouddeboer

di aug 07, 2007 10:49

Ik heb laatst ook via ' www.ikwilvanmijnautoaf.nl/ - ' mijn auto laten taxeren
allemaal vrijblijvend, je kan foto's bij voegen en een zelf een prijs invoeren wat
je verwacht terug te krijgen voor je auto, binnen 48 uur krijg je een antwoord.
Men geeft aan dat alles via Bovag garages loopt...
Ik kreeg ook een bod en moest wel lachten dit waren gewoon handelsprijzen
voor auto's, lager kun je niet verwachten.
Ik had ook al bij een niet bovag dealer op de hoek gechecked wat mijn auto
waard zou zijn bij inkoop en die kwam met dezelfde prijs, toeval?
Ik ben daarna bijeen paar bovag garages gewees en kreeg bijna 50%
meer terug voor mijn auto! Begin er niet aan, mits je heel snel van je auto af bent
of in geldnood zit..

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di aug 07, 2007 11:05

en foto`s van de getaxeerde auto??? bij minder eerlijke opgave (of gewoon verkeerde opgave door gebrek een kennis van zaken!!) en schades loeren de problemen om de hoek omdat je nooit echt aan kan tonen dat de auto daadwerkelijk in de staat was zoals beschreven. komt er een expert kijken heb je de poppen aan het dansen...en dat voor een voordeel van 50,= (mijn taxateur komt aan huis, voor 100,= rapport incl 4 foto`s minimaal, meer indien de auto daar aanleiding voor geeft, bv sportstoelen, nieuw bekleed of zo). een ""voordeel"" dus van nog geen 20,= op jaarbasis (rapport is 3 jaar geldig bij de meeste verzekeraars). nee niets voor mij....(met een ervaring van 2 grote schades met een klassieker waar een expert aan te pas kwam..)
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: online taxatie

di aug 07, 2007 13:08

en foto`s van de getaxeerde auto??? bij minder eerlijke opgave (of gewoon verkeerde opgave door gebrek een kennis van zaken!!) en schades loeren de problemen om de hoek omdat je nooit echt aan kan tonen dat de auto daadwerkelijk in de staat was zoals beschreven. komt er een expert kijken heb je de poppen aan het dansen...en dat voor een voordeel van 50,= (mijn taxateur komt aan huis, voor 100,= rapport incl 4 foto`s minimaal, meer indien de auto daar aanleiding voor geeft, bv sportstoelen, nieuw bekleed of zo). een ""voordeel"" dus van nog geen 20,= op jaarbasis (rapport is 3 jaar geldig bij de meeste verzekeraars). nee niets voor mij....(met een ervaring van 2 grote schades met een klassieker waar een expert aan te pas kwam..)
die gedachte had ik ook al :wink:
156

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”