Mag ik vragen waar je dat op baseert? het zou best kunnen hoor, kvind alleen de fotokwaliteit nogal slecht en photoshoppers maken het geheel meestal wat gladder en strakker.Is een photoshop .
je bent al de zoveelste die er over begint@Marco Azzuro ik zie net dat je meer als 1000 posts heb in 3 maanden![]()
Reageer je overal op ofzo????
Wie zegt dat mensen zich aan je storen?je bent al de zoveelste die er over begint@Marco Azzuro ik zie net dat je meer als 1000 posts heb in 3 maanden![]()
Reageer je overal op ofzo????(zie topic rijtje vol in t alfa forum cafe)
Ik reageer lang niet overal op.. alleen dingen waar ik over mee kan praten wat die me interesseren.
kennelijk vinden veel mensen hier dat ik teveel post en misschien heb ik t verkeerd maar kheb zelfs het gevoel dat mensen zich aan me storen.
Mocht dit zo zijn dan denk ik dat ik het forum maar moet verlaten, want het laatste wat ik wil is de sfeer op dit forum verzieken door mensen te irriteren![]()
Overigens zal ik binnenkort zomervakantie hebben en dan ben ik hier denk ik sowieso niet veel meer te vinden
Hij is gewoon enthousiast, NIX mis mee, toch??Wie zegt dat mensen zich aan je storen?je bent al de zoveelste die er over begint@Marco Azzuro ik zie net dat je meer als 1000 posts heb in 3 maanden![]()
Ik reageer lang niet overal op.. alleen dingen waar ik over mee kan praten wat die me interesseren.
kennelijk vinden veel mensen hier dat ik teveel post en misschien heb ik t verkeerd maar kheb zelfs het gevoel dat mensen zich aan me storen.
Mocht dit zo zijn dan denk ik dat ik het forum maar moet verlaten, want het laatste wat ik wil is de sfeer op dit forum verzieken door mensen te irriteren![]()
Overigens zal ik binnenkort zomervakantie hebben en dan ben ik hier denk ik sowieso niet veel meer te vindenHet is alleen opvallend, verder ga gewoon je gang, ik stoor me er niet aan
Trek het je niet aan Blauwe Marco.Tvalt reuze mee met jou.Zeker het forum niet verlaten omdat je zo'n opmerking krijgt.Als je ziet wat sommige anderen hier allemaal durven te posten.En we hebben al gekkere dingen meegemaakt hierje bent al de zoveelste die er over begint@Marco Azzuro ik zie net dat je meer als 1000 posts heb in 3 maanden![]()
Overigens zal ik binnenkort zomervakantie hebben en dan ben ik hier denk ik sowieso niet veel meer te vinden