Enkele quotes uit mijn resto-topic:
De auto´s van Sander staan op moment allemaal buiten, en nu was zijn plan de schuur die ze achter hebben om te bouwen tot garage.
Sander wilde al van de zomer hieraan beginnen, maar nooit van gekomen, misschien dat we een start kunnen maken![]()
Het is niet alfa gerelateerd maar hij zal er wel blij mee zijn
Martijn
dat van die schuur is ook een geweldig plan.
Dan komt ie thuis en staat alles netjes binnen....
En dan mag ie zelf weer lekker aan de gang.....
OK, hoe pakken we dat aan en wat is de bedoeling? Duc?
Ik wil er nu dan eindelijk mee starten. Wat dan?Laat maar horen wanneer en of het gewenst is voor de schuur.Dan wil ik best een dagje komen helpen als ik vrij ben van mijn werk.Lijkt me een beter plan dan 1 van zijn projecten klaar te maken.
Nou, die fijne hobbyschuur: het is een wonder dat ie de laatste storm overleeft heeft.

Tijd voor renovatie! En als klap op de vuurpijl, gaan we er ook nog een flinke overkapping/ carport tegenaan bouwen.

Wat er allemaal bij komt kijken:
- Gevel(s) strippen
- Dragende kolommen vervangen!
- Geveldoorbraak maken
- gaten graven t.b.v. poeren
- poeren stoerten
- spanten maken en kolommen plaatsen
- gordingen maken
- dakbeschot
- enz., enz.
Enkele zaken wil ik i.s.m. een ervaren timmerman uitvoeren. Ik heb daar al iemand over benaderd, maar ga binnenkort maar eens informeren naar zijn beschikbaarheid. Òf er moet een ervaren timmerman onder de forummers bereid zijn natuurlijk.
Verder ga ik een steiger regelen. (of iemand hier moet er een hebben)
Het plan zit grotendeels in mijn hoofd en deels op papier/ in de comp.
Dit kan een mooi en leuk karwei worden.

Iedereen kan iets doen van lompe sjouwer tot koffiezetter en van timmerman tot electricien.
Wie bied zich aan en op welke dagen en wat zijn je kwaliteiten, enz. ?
Sander
lokatie:
roestenbergstraat 9
5171 JA Kaatsheuvel
(tel. per pb)