Dat hangt van je smaak af van rijden (en tav uiterlijkLexus rijder! (alsof dat een straf is)
...
Die ruil van gisteren: gastje van 20 met een Fiat Panda (met vlammen en m3-spiegels) en een cameraman van 32 met een MX-5.. Gastje van 20 rijdt de MX-5 gewoon kort op de laatste dag van de ruilWas onlangs ook een uitzending met 2 mensen die auto ruilen: golf / Alfa 156
Stukje over de 156 was grappig, maar die Bas is best irritant met die aardappel in z'n keel en z'n gemaakte gedrag.
Dat hangt van je smaak af van rijden (en tav uiterlijkLexus rijder! (alsof dat een straf is)
...). Ondanks de RWD werd de Lexus als saaier getest dan de 156 in meerdere auto tests over deze planeet
Ik heb het programma 1x gezien, vond het niet echt voor herhaling vatbaar. Zeker niet gezien het feit dat het op woensdagavond werd uitgezonden (ik heb dan vaak andere verplichtingen, geen zin om dan de moeite te nemen om het op te nemen...), weet niet of dat nog zo is?het hele programma is irritant
Stukje over de 156 was grappig, maar die Bas is best irritant met die aardappel in z'n keel en z'n gemaakte gedrag.
Dat is op z'n minst wat vreemd zeg maar....
Jammer alleen dat er met geen woord over de 156club gerept werdt, dat is toch niet zo veel gevraagd lijkt mij?