jamest

Novitec

do feb 15, 2007 10:22

Heeft iemand ervaring met Novitec uitlaatsystemen?
Er is nu voor de Brera een nieuw systeem van Novitec op de markt en ik vroeg mij af of dit vergelijkbaar is met de systemen die Madeno levert.
Vergelijkbaar op geluid en vemogens toename.
Alvast bedankt voor de reactie's.

ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

RE: Novitec

do feb 15, 2007 16:21

ik heb novitec onder mn gtv gehad.

zzag er super uit (2x2 dtm onder een gtv) en kwa geluid, best redelijk ;-) kwa zicht super :D en of het vermogen meer wordt, merk je het nog op een 3v6tb???
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

Anke

do feb 15, 2007 18:00

Spannende plannen met je Brera Jan?

jamest

do feb 15, 2007 19:10

Ja, vindt het geluid wat te "gewoon", mag wel iets zwaarder.
Had destijds op m'n gtv een systeem van Madeno en dat klonk heerlijk, maar zij zijn nog aan het ontwikkelen.
Bij een beetje rondsurfen kwam ik de novitec tegen, maar heb daar zelf geen ervaring mee vandaar de vraag.
Novitec zelf geeft aan een wat sportiever geluid en + 4 pk.
Hoe is het met jullie Brera?

Anke

do feb 15, 2007 20:49

Ik denk dat andere bedrijven ook wel met uitlaatsystemen zulle komen, de Brera is nog vrij nieuw.
Ik heb bij een automaterialenzaak gewerkt en zelfs de uitlaten van Bosal voor nieuwe modellen duurden een 1/2 jaar voordat ze in produktie kwamen.
Wij wachten op Madeno en Leo zei dat ie er gewoon 1 met de hand ging bouwen voor ons omdat zijn producent
alleen nog maar in grote getallen wil werken. Leuk toch kan je samen met hem een beetje bepalen hoe je hem wil hebben :D

tommie
Guru
Guru

do feb 15, 2007 21:08

ze gaan er dan bij bosal ook wel een beetje vanuit dat je uitlaat er niet in het eerste half jaar onderuit rot denk ik ;)
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

maax

do feb 15, 2007 21:15

Misschien bij EPS in Hoogezand eentje op maat laten maken? Precies zoals je het geluid wilt hebben.....

Anke

Re: RE: Novitec

do feb 15, 2007 21:36

ze gaan er dan bij bosal ook wel een beetje vanuit dat je uitlaat er niet in het eerste half jaar onderuit rot denk ik ;)
Yep het heten toch slijtagedelen!

Aernoudt
Guru
Guru
Contacteer: Website

vr feb 16, 2007 00:48

Robert heeft Novitec (4 pijps) onder zijn 147GTA gehad. En ik denk dat er binnenkort weer een Novitec onder zit ;)

Klinkt subliem :D
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

jamest

Re: RE: Novitec

vr feb 16, 2007 07:50

Ik denk dat andere bedrijven ook wel met uitlaatsystemen zulle komen, de Brera is nog vrij nieuw.
Ik heb bij een automaterialenzaak gewerkt en zelfs de uitlaten van Bosal voor nieuwe modellen duurden een 1/2 jaar voordat ze in produktie kwamen.
Wij wachten op Madeno en Leo zei dat ie er gewoon 1 met de hand ging bouwen voor ons omdat zijn producent
alleen nog maar in grote getallen wil werken. Leuk toch kan je samen met hem een beetje bepalen hoe je hem wil hebben :D
Zal hem ook weer eens contacten dan, het laatste wat ik van hem gehoord heb is dat hij verwachte begin feb. een systeem te kunnen leveren.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”