Hallo alfisten
Wie weet of er nog meer alfa's 33 4x4 ( type 3 ) rondrijden in nederland.
Enig idee hoeveel er zijn ?
( Ik heb het niet over de permanent 4 versie )
Is jou 33 dan ook een 4x4 ?Nog maar 3 type 2's?
Onvoorstelbaar, en nu ben ik me aan het afvragen of mijn type 2 de enige rijdende in België is
Ik wist er zeker van 3 types 3 (geen import) in Nederland en er zijn er -ook binnen squadra 33- nog geïmporteerd. Hoeveel weet ik niet, maar meer dan 1 is er zeker. Van de type 2 heeft Serge er al 2 staan, dus dat zullen er waarschijnlijk ook wel meer zijn. Type 1 kan ik geen zinnig woord over zeggen.Waarschijnlijk ben jij de enige met een type 3 in Nederland.
Type 2 zijn er 3 van en type 1 nog maar 1.
Het is natuurlijk mogelijk dat er meer of minder zijn maar dit is wat ik ervan weet
Weet je zeker het nederlandse zijn ?Ik wist er zeker van 3 types 3 (geen import) in Nederland en er zijn er -ook binnen squadra 33- nog geïmporteerd. Hoeveel weet ik niet, maar meer dan 1 is er zeker. Van de type 2 heeft Serge er al 2 staan, dus dat zullen er waarschijnlijk ook wel meer zijn. Type 1 kan ik geen zinnig woord over zeggen.
Trouwens, opvragen bij het CBS?? Waarom niet bij de RAI/Bovag. Die houden alle voertuiggegevens bij. Daarom krijg je ook altijd zo'n mooie APK brief van je lokale dealer.
Ja, veel verstand heb ik er niet van (33) maar die witte station bij www.lukasdevries.nl is dat een permanent?
GemistIs jou 33 dan ook een 4x4 ?Nog maar 3 type 2's?
Onvoorstelbaar, en nu ben ik me aan het afvragen of mijn type 2 de enige rijdende in België is
Ik dacht dat het een 1.3 S was.