hallo allemaal,
ik ben me een beetje aan het orienteren voor een alfa gtv 2000 uit 1979, maar wat ik me afvraag hebben die auto´s ook stuurbekrachtiging?
alvast bedankt
wijnand
Nope, een GTV6 heeft ook geen stuurbekrachtiging.Nou is mijn gtv kennis niet optimaal, maar ik denk dat alleen de zescil. modellen stuurbektachtiging hebben.
maarre waarom wil je zo graag power steering? mijns inziens hoort het helemaal niet in een gtv....... en overbouwen lijkt mij een bereklus
GTV uit 1979 met stuurbekrachtiging dream on !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig niet das nog een kar uit een tijdperk dat "me meisje" niet de GTV in mocht
Geef haar een lekkere moderne panda ofzo, GTV is is echt geen vrouwen auto ........ en ik kan het weten echt waar !!!!!!!!!!!!!!!!! te groot te laag stuurt te zwaar koppeling te zwaar enz enz ............. doe het haar niet aan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GTV uit 1979 met stuurbekrachtiging dream on !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig niet das nog een kar uit een tijdperk dat "me meisje" niet de GTV in mocht
Geef haar een lekkere moderne panda ofzo, GTV is is echt geen vrouwen auto ........ en ik kan het weten echt waar !!!!!!!!!!!!!!!!! te groot te laag stuurt te zwaar koppeling te zwaar enz enz ............. doe het haar niet aan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moet ze maar een beetje gaan fitnessen, want ik wil er een
Tijd voor een nieuwe vriendin denk ik dan......
Ze heeft nu een Cinquecento en dat vindt ze echt top !!!!!!
Tijd voor een nieuwe vriendin denk ik dan......
Toch niet helemaal. Een vriendin die een eigen autootje (wat dan ook) rijdt omdat ze jóuw auto kl*te vindt, is prima. Een vriendin die jouw auto kl*te vindt en je dwingt om een andere auto te kopen waar zij óók mee wil rijden, díe moet je wegdoen!Tijd voor een nieuwe vriendin denk ik dan......