Meguiar's poets-clinic/workshop. Wie heeft interesse in deelname?

ja
42%
14
nee
21%
7
weet 't nog niet
9%
3
mijn huidige product vind ik goed genoeg
27%
9

Totaal aantal stemmen: 33
harold
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

Meguiars poets-clinic/workshop

do nov 02, 2006 13:07

Ik ben, en met mij zeker nog een aantal andere Alfa-rijders, enthousiast gebruiker van Meguiars-producten.

Afbeelding

Ik heb gemerkt dat het merk Meguiars voor alsnog een vrij onbekende is op de nederlandse markt.
In de 'tuners-scene' en bij eigenaren van Amerikaanse auto's is het merk vaak wel bekend.
De merken die je wel te horen krijgt zijn voornamelijk Valma en Turtlewax.
Meguiars staat ver boven deze producten qua verwerking maar vooral qua resultaat.

Ik heb deze poll gemaakt om te polsen in hoeverre er bij de niet-gebruiker van Meguiars interesse is in het volgen van een poets-clininc cq workshop bij M-Tec in Baarn.
M-TEC ( Meguiar's Training & Experience Centre ) is de 'thuisbasis' van Meguiars.

Het zal niet alleen een stukje theoretisch verhaal zijn zoals dit:
Afbeelding

maar er zullen producten gedemonstreerd worden
Afbeelding
Afbeelding

en met die kennis kun je uiteraard zelf de poetsspullen ter hand nemen om je eigen auto onderhanden te nemen.
Afbeelding

Er is uiteraard ook een shop waar je producten kun kopen
Afbeelding

De poets-clinic/workshop is niet zonder kosten, je leert er enorm veel, er is te eten en te drinken.
Bovendien krijg je er een hoop Meguiars-producten voor.
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

Aernoudt
Guru
Guru

Re: Meguiars poets-clinic/workshop

do nov 02, 2006 13:34

...
Ik heb gemerkt dat het merk Meguiars voor alsnog een vrij onbekende is op de nederlandse markt.
In de 'tuners-scene' en bij eigenaren van Amerikaanse auto's is het merk vaak wel bekend.
....
Wellicht leuk voor de poetsers onder ons, maar waarom staan ze in die tuners 'scene' zoveel te poeten: in de hoop dat die onogelijk lelijke auto's van die dames/heren misschien toch nog iets worden :!:
Alfa's zijn in mijn ogen om in te rijden, bij voorkeur op een circuit, niet om aan te frummelen :wink:
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

Rees-Cees

do nov 02, 2006 13:59

Alfa's zijn in mijn ogen om in te rijden, bij voorkeur op een circuit, niet om aan te frummelen :wink:
Juist en daar poets ik met RC wat in mijn RC caravan staat.

Kijk ik wil wel van poetsmiddel veranderen in ruil voor een sticker op mijn racewagen en daarboven op een vergoeding in de vorm van geld! (dan is je poetsmiddel gelijk het beste, geweldig spul!)

Speeder

do nov 02, 2006 14:16

Juist en daar poets ik met RC wat in mijn RC caravan staat.

Kijk ik wil wel van poetsmiddel veranderen in ruil voor een sticker op mijn racewagen en daarboven op een vergoeding in de vorm van geld! (dan is je poetsmiddel gelijk het beste, geweldig spul!)
Dat ding van jou hoeft ook niet gepoetst te worden...af en toe even met de hogedruk erover, dat remstof krijg je er toch niet meer af ;)

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Meguiars poets-clinic/workshop

do nov 02, 2006 14:30

Leuk initiatief Harold!
Dirk - Giulia2000TS

Boyd
Full Member
Full Member

do nov 02, 2006 17:35

Hey! Wat een bekende foto's :roll: :lol: als je nou even had gezegd dat je dit wilde organiseren dan had ik je nog wel wat dingen kunnen vertellen :)

Ik heb dit voor de ARTC georganiseerd en was een groot succes! Echt een aanrader voor degene die zich wat meer wil verdiepen in het poetsen en het mooi houden van hun bella! Achteraf kreeg elke ARTCer nog een leuk tasje met spullen mee :!:
Afbeelding

Remmie
Full Member
Full Member

do nov 02, 2006 18:06

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:
Audi A7 3.0 Tdi S line 295 pk
BMW 645 cabrio
Alfa 75 3.0 v6
Alfa 164 v6 QV Zwart
Ford Mustang 1966
Chevrolet Avalanche
en nog ca. 22 Volvo's en Scania's en Daf'

www.landtransport.nl

.

BOR
Advanced Member
Advanced Member

do nov 02, 2006 18:16

mooi initiatief :thumbs:

enig idee wat het ongeveer moet kosten ?

danny
1750 GTV - '69
Brera 3.2 - '06

tommie
Guru
Guru

Re: RE: Meguiars poets-clinic/workshop

do nov 02, 2006 18:29

mooi initiatief :thumbs:

enig idee wat het ongeveer moet kosten ?

danny
inderdaad, als je dat weet maakt dat het misschien een stuk aantrekkelijker, of juist minder aantrekkelijk..

maar het zal ook wel afhangen van het aantal personen.

owhja, waar zou deze clinic plaatsvinden?
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

harold
Full Member
Full Member

do nov 02, 2006 20:58

De workshops worden gehouden in Baarn, bij het M-TEC ( Meguiar's Training & Experience Centre )
Dat zit vlakbij de rijksweg a1 (vlak achter Nijhof voor de mensen die enigzins bekend zijn in de regio)
Er is plenty parkeerruimte en binnen is ruimte voor zeker 3 auto's.
De credits voor de foto's zijn voor Boyd, en gemaakt tijdens de workshop van de ARTC155.
Zowel de ARTC155 als de alfa156club hebben workshops gevolgt bij Meguiars en waren allemaal superenthousiast.

@ dirk
bedankt voor de eerste positieve reactie.... :lol:

@Aernoudt
op nutteloos commentaar over hoe tuners hun auto zien zit ik niet te wachten. laat mensen met hun hobby in hun waarde.:oops:
heb jij ook dat soort opmerkingen over mensen die een ander merk auto rijden of die schaalauto's verzamelen of treinen?

@cees
het is mij geheel duidelijk hoe jij eigenlijk over je huidige sponsors denkt :-k

oké, nog even een foto van een door de wasstraat mishandele auto

een foto wat het resultaat zal zijn bij juist gebruik van de meguiars-producten
Afbeelding
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

Aernoudt
Guru
Guru

do nov 02, 2006 21:10

@Harold: nee alleen op poetsers en tupperware types; die zijn hun auto niet waard namelijk.

Speeder

Re: RE: Meguiars poets-clinic/workshop

do nov 02, 2006 21:13

@Harold: nee alleen op poetsers en tupperware types; die zijn hun auto niet waard namelijk.
Nou nou, geen ruzie maken hoor!

Ik heb mijn alfa sinds de vakantie in Augustus niet meer gewassen, dus waarschijnlijk overtref ik jou wel. Hij is (tot mijn grote ergernis) nog steeds zwart van de autobahn... :driving:

Aernoudt
Guru
Guru

do nov 02, 2006 21:19

Sinds Augustus ? Dan win je met een straat lengte voorsprong :) (1 keer per maand haal ik 'm door de wasstraat, of langs de buurman (ook zo'n poetser die niks van auto's begrijpt, maar wel een hele aardige vent. Gelukkig is hij niet van het tupperware, anders mag ie m'n buurman niet meer wezen uiteraard ;) )

Anke

do nov 02, 2006 21:25

Nou niet gaan zitten kissebissen om een poetsje :evil:

Om eerlijk te zijn vind ik de Meguiar-jongens hier wel een beetje agressief campagne voeren voor hun poetsje. :roll:
Het lijkt bijna spam. Ik wilde het eerst ook kopen maar houd het nu toch maar bij mn Sonax :lol:

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

do nov 02, 2006 21:58

Dit doet het voor mij perfect, ook een voordeel dat de poetsers het bij ons in het pand doen.

En over die agressieve promotie denk dat ze in ruil voor die banners in hun onderschrift gratis Meguirs producten krijgen. :lol: en als het zo goed is als ze beweren zou ik het ook doen.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”