Voor de grap eens op klikken en dan kun je een foto vanuit je PC zomaar op het internet uploaden (moet niet gekker worden. Die foto die kun je dan in je berichtje plakken.
Succes

Nee die blauwe pijl heb ik er zelf in getekend.
Gaat het niet om welk programma (wbsite) maar iedereen kan het en hoeft dus niet te vragen of iemand anders zijn/haar foto's kan plaatsenTinyPic neeeeeeuuu...................geef mij maar Imageshack.us
nou bij je provider je eigen webspace gebruiken door daar de foto's op te slaan dan blijven ze zolang je wilt (en betaald).Nu je er toch over begint..........................je hebt gelijk: zelfs ik kan het.![]()
Maar nu het volgende: Helaas verdwijnen na verloop van tijd de foto's van Tinypic.Zo staan er in allerlei langlopende topics heel veel kruisjes i.p.v. de bedoelde al dan niet nteressante foto's. Ik vind dat o.a. bij mijn eigen gepruts en geprul topic erg jammer.
Bij welke host (of hoe zoiets ook moge heten) gaat dat beter?????
Kleinere auto kopen of de foto van verder weg makenen hoe krijg je een plaatje kleiner dan 10 kb (Voor de avatar) krijg mijn eigen auto er niet op
mail maar een foto info@rees-cees.nlgeprobeert maar lukt me echt niet
Daar kom ik weer met mn Imageshack.us maar.............als je je daar registreert kun je daar al je foto's, smilies, plaatjes ed zelf beheren in my images en niemand die ze daar na verloop van tijd weg haalt.Nu je er toch over begint..........................je hebt gelijk: zelfs ik kan het.![]()
Maar nu het volgende: Helaas verdwijnen na verloop van tijd de foto's van Tinypic.Zo staan er in allerlei langlopende topics heel veel kruisjes i.p.v. de bedoelde al dan niet nteressante foto's. Ik vind dat o.a. bij mijn eigen gepruts en geprul topic erg jammer.
Bij welke host (of hoe zoiets ook moge heten) gaat dat beter?????