vandaag mijn eerste autopech dag gehad.
Reed vanochtend op de A2 en toen stopte mijn 33 ermee. De rotor was stuk geslagen tegen de verdelerkap omdat er nogal veel speling opzat. Ik dacht gister nog, dat ik maar eens moest opschieten, af en toe maakte dat ding een raar geluid. Dat had ik dus goed gedacht alleen wel te laat. Maarja de ontsteking kan ik zelf niet afstellen, dus daardoor had ik het nog niet meteen gemaakt.
Stond direct bij een praatpaal. Ik was nog niet lid, dus wat dat betreft wel de klos natuurlijk, ik vind het wel begrijpelijk dat je eerst lid moet worden voordat je geholpen wordt, alleen dat dat 190 euro kost was wel even schrikken.
maarja stond direct aan de A2 bij knooppunt Deil dus ook niet echt een lekkere plek om even stil te staan. Vriendelijke wegenwacht meneer kwam langs, maar kon helaas niks doen. Een rotor had die zo gauw niet bij zich, die had die eerder al eens gebruikt. Bovendien als die er wel al een had, dan was de kans groot dat die ook maar 2 km mee ging, omdat de rotor eerder ovaal ronddraaide. Helaas pinda kaas. Dus had die mij even weggesleept naar een Fiat garage. Als het goed is wordt die morgen gemaakt, omdat zij een verdeler van de sloop moesten halen.
Rens