Dit doet mij deugd
Waarom heb ik de SW de afgelopen 1,5 jaar niet meer gepoetst? Omdat er de afgelopen tijd iedere keer weer wat mee mis was, was het vertrouwen weg en de lust tot boenen vergaan. En aangezien ik zelf niet tot nauwelijks sleutel wordt het uitbesteden van al die kleine werkzaamheden me veel te kostbaar. Ik had wat dat betreft een haat-liefde verhouding met dat ding, ik heb er heel veel fijne kms mee gemaakt, maar hij heeft me te vaak op cruciale momenten laten staan. Ik heb mezelf na de vorige APK beloofd er geen geld meer in te steken en daar heb ik me aan gehouden.
Toch ben ik blij dat Luc er mee aan de slag is gegaan en ik hoop serieus dat hij er nog een hele tijd plezier van heeft.
Ondertussen heb ik de 1.7 die er voor in de plaats is gekomen de afgelopen dagen (naar de OGP en terug, incl locale ritten iets van 1.400 km mee gereden) beter leren kennen. Al moest ik in Dld de remmen weer gangbaar laten maken (had veel stilgestaan), het is een fijn rijdende auto met merkbaar meer power. We worden wel vriendjes