Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

Bioscoopfilm Cars, ontzettend leuk

zo jun 18, 2006 12:42

Omdat mijn vrouw voor een reclamebureau werkt, kan ik af en toe meeliften met een actie.
Zo had autoverhuurbedrijf Hertz (o.a. de Freker) een voorpremière van de Pixarfilm Cars georganiseerd.
Ik daar naartoe met mijn dochterje (net 3 geworden). Er zaten ongeveer 400 kinderen met hun ouders in de zaal en het was meteen de eerste keer voor mij om met mijn dochtertje naar de bioscoop te gaan.

De film vond ik echt geweldig leuk. Het gaat om een stoere rode sportautootje met hoogmoed. In een klein dorpje aan route 66 ondergaat hij een straf met een zalvende uitwerking.
Ik heb echt genoten van de film ook omdat het rode autootje wel wat weg had van mij SZ, vooral de voorkant.
Het is echt een "feel good" met een "happy ending" film. Iets wat ik bij de laatse tien films niet meer heb meegemaakt. Ik ging regelmatig depressief de bioscoop uit. Wie heeft er bijvoorbeeld Could Mountain gezien, eindelijk zijn ze bij elkaar en wordt ie dood geschoten (kijk je daarom twee uur naar een film?).

Heb meteen mijn rode monster uit de garage gehaald en zo blij als een kind flink wat gas gegeven in A'dam en omstreken. Blijkbaar zit gelukkig nog steeds het kind in mij. :D .

Heb je een kindje? of meer? dan kan je die als excuus gebruiken om deze film te bekijken! Heb je geen kinderen, tja dan moet je maar wachten tot ie op DVD verschijnt (of met je SCARB creditcard om je nek gewoon de zaal instappen 8) ).

Marley164
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Bioscoopfilm Cars, ontzettend leuk

zo jun 18, 2006 12:52

Ik heb gelukkig Kids en kan daarom schaamteloos naar Kidsmovies kijken 8) 8) :lol: :lol:

Zo vond ik Finding Nemo en Toy Story ook errug leuk :lol:

Cars staat zeker op het lijstje want mijn oudste zoontje (inmiddels alweer 8) heeft me al tig keer aan de kop "gezeurd" wanneer we eindelijk naar de bios gaan om die film te bekijken....

Afbeelding

Afbeelding
Na: 2 x Alfa 33 , 1 x Alfa 75 , 1 x Alfa 155 , 1 x Alfetta QO , 1 x Alfa 156 en 18 x een Alfa 164... #-o
Nu: Even Alfa loos...

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

zo jun 18, 2006 13:18

Ik heb nog wat gevonden op de Hertz site:

Een spelletje waarbij je een reis naar route 66 kunt winnen.

Spelen, laat het je zoon of dochter maar doen, zelf kan je het toch niet :wink:

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Bioscoopfilm Cars, ontzettend leuk

zo jun 18, 2006 13:57

Afbeelding
Een wielklem ! :blue_lol:

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

zo jun 18, 2006 19:26

Die kom je niet vaak meer tegen.
Ik geloof dat er nog maar één deelraad hiervan gebruik maakt.
Heb je kinderen Maarten?

savali33
Full Member
Full Member

zo jun 18, 2006 19:34

Volgens de belasting dienst heb ik een heel gezin met kinderen :lol: :lol: :shock: (foutje in hun systeem)
Ik heb het mijn vriendin nog even nagevraagd of het idd klopte maar ze wist van niks :| :-s (tsjah je weet maar nooit :shock: :shock: )

Dus helaas niet naar de bios :oops: als ie op Dvd komt maar even langs de videotheek.
Alfa 33 1.7 16v QV Savali
Alfa 164 3.0 V6 24v Aut.

Exit: Alfa: 164 FL, 164 Super, 145 IE, 146 Junior, Gtv TS, Spider TS, 166 Jtd, 147 Jtd, Gtv 3.0 V6 24v L

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

zo jun 18, 2006 19:53

Volgens de belasting dienst heb ik een heel gezin met kinderen :lol: :lol: :shock: (foutje in hun systeem)
Ik heb het mijn vriendin nog even nagevraagd of het idd klopte maar ze wist van niks :| :-s (tsjah je weet maar nooit :shock: :shock: )

Dus helaas niet naar de bios :oops: als ie op Dvd komt maar even langs de videotheek.
Kan je geen kinderen lenen van een familie lid.

Zoiets van: Oh jongens wat zal jullie oom jullie eens met een bioscoopje verwennen!! :wink:

Tis de moeite waard. Ook de details in de film zijn geweldig gemaakt. Ik ga zeker de DVD kopen :thumbs:

Savali33 met een 164 avatar???

Raimon
Guru
Guru

zo jun 18, 2006 19:57

Ik heb geen kinderen maar ga ook voor dit soort films gewoon naar de bios hoor!

Laatst nog op zaterdagavond 21:45 naar Ice Age 2 geweest en daar was geen kind te bekennen...
156 SW 1.9 JTD

savali33
Full Member
Full Member

zo jun 18, 2006 23:07

Kan je geen kinderen lenen van een familie lid.

Zoiets van: Oh jongens wat zal jullie oom jullie eens met een bioscoopje verwennen!! :wink:

Tis de moeite waard. Ook de details in de film zijn geweldig gemaakt. Ik ga zeker de DVD kopen :thumbs:

Savali33 met een 164 avatar???
Dankje voor de tip :lol: :lol: maar ik wacht wel als ie in de videotheek ligt zo heb ik dat ook maar met Ice age gedaan.
Dat lenen had opzich wel gekunt maar dan moet ik heel veel kaartjes kopen want de Tamtam zal dan zeer snel door de familie gaan,je weet wel van ''Sjoerd neem de onze dan ook even mee als je wilt dan kunnen wij even wat anders doen'' :shock: :? En dan mijn vriendin weer van "ach schat hadden wij ook maar van die lieve kinderen,ik wil ook" 8-[ :?
Nee dank je dan maar lekker thuis op de bank \:D/

Ik heb de 33 nog dus de naam is nog geldig maar voor dagelijks vervoer heb ik er een 164 bij zodoende :D

Ice age 2 ga ik ook zeker kijken die lijkt me erug gaaf net als cars!
Alfa 33 1.7 16v QV Savali
Alfa 164 3.0 V6 24v Aut.

Exit: Alfa: 164 FL, 164 Super, 145 IE, 146 Junior, Gtv TS, Spider TS, 166 Jtd, 147 Jtd, Gtv 3.0 V6 24v L

tommie
Guru
Guru

ma jun 19, 2006 14:13

laatst voor mn 21e verjaardag 2 bioscoopbonnen gekregen :) dus dit weekend met mn vriendin naar Cars! :)
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

ma jun 19, 2006 20:42

Oh ja bijna vergeten. Als je gaat kijken. Niet meteen weglopen bij de aftiteling.
Er komen dan nog een paar hele grappige stukjes. :D

tommie
Guru
Guru

ma jun 19, 2006 22:11

goeie tip! ik heb er echt zin in :) vanafa dat ik wist dat ie kwam wou ik er al heen :)

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

ma jun 19, 2006 22:17

Snel er naar toe, ben zowiezo weg van animatie-films maar eentje over auto's is natuurlijk helemaal top! Welke lijkt er een beetje op de SZ dan?
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

tommie
Guru
Guru

Re: Bioscoopfilm Cars, ontzettend leuk

ma jun 19, 2006 22:28

Ik heb echt genoten van de film ook omdat het rode autootje wel wat weg had van mij SZ, vooral de voorkant.
u vraagt, wij draaien :P

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

ma jun 19, 2006 22:47

Ik weet het, het is al laat maar dat snapte ik al... Vroeg me alleen af welke rode dan aangezien ik die rode van de plaatjes hier niet echt in verband breng met een SZ... :lol: :wink:
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”